برگزاری جشن نیمه شعبان در هویزه ممنوع است

سرپرست فرمانداری هویزه گفت: برگزاری جشن نیمه شعبان در این شهرستان ممنوع است و ماندن در خانه و رعایت نکات بهداشتی ضروری است.

حبیب عفری مفرد سرپرست فرمانداری شهرستان هویزه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد پر خیر و برکت امام زمان (عج) و هفته سربازارن گمنام گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و همه گیری آن، خودداری از تردد‌ها و سفر‌های غیرضروری و حضور در تجمعات همچنان الزامی است، لذا شهروندان باید در خانه بمانند و با رعایت نکات بهداشتی در حفظ سلامتی خود و دیگران تلاش کنند.

او افزود: به منظور حفظ سلامتی شهروندان، برگزاری مراسمات اعیاد شعبانیه و نیمه شعبان، فاتحه خوانی و عروسی با تجمع در مساجد و حسینیه‌ها ممنوع است، اما بصورت مختصر با رعایت پروتکل بهداشتی و با نظارت بهداشت و رصد نیروی انتظامی بلامانع است.

عفری مفرد اظهار داشت: آیین تشییع و تدفین جان باختگان بر اثر ابتلا به بیماری کرونا ویروس تابع دستورالعمل خاص بهداشتی استان خوزستان است، ضمن اینکه در صورت فوت  فرد مبتلا به این ویروس، در غسالخانه خاص مستقر در اهواز و با نظارت کارشناسان بهداشتی و متولیان امور شرعی در مکان خاص صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.