مدیر حوزه‌های علمیه کشور:

توسعه شبکه‌ها و گروه‌های محلی در برابر کرونا ضروری است

مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: توسعه شبکه‌ها و گروه‌های محلی برای کمک مردم به یکدیگر در مقابله با شیوع کرونا و حتی پسا کرونا به منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، اقتصادی و روحی ضروری است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور عصر امروز در دیدار با فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به اقدامات پلیس در ایام مختلف سال به ویژه ایام نوروز اظهار داشت: پلیس در این ایام خدمات مختلف و گسترده‌ای را به مردم ارائه کرده که جای قدردانی دارد.

عضو فق‌های شورای نگهبان بیان کرد: در این شرایط حساس، ایجاد و توسعه شبکه‌ها و گروه‌های محلی برای کمک مردم به یکدیگر در مقابله با شیوع کرونا و حتی پسا کرونا به منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، اقتصادی و روحی و روانی ضروری است.

اعرافی با اشاره به اقدامات پلیس در مقابله با کرونا گفت: رویکرد‌های راهبردی ناجا در مقابله با گسترش و قطع زنجیره ویروس کرونا قابل تقدیر است.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با تشریح وضعیت کشور در ایام شیوع ویروس کرونا و مقایسه آن با سایر کشور‌های دنیا بیان کرد: رویکرد مردمی از افتخارات کشور بوده که در کشور‌های دیگر کمتر دیده می‌شود.

امام جمعه موقت قم اضافه کرد: ترس و وحشت مردم سایر کشور‌ها از شیوع ویروس کرونا موجب کاهش همکاری و مشارکت اجتماعی شده، اما در ایران در این شرایط سخت؛ مردم، نهاد‌های مردم نهاد و دستگاه‌های دولتی با فعالیت بیشتر در امر مبارزه با ویروس کرونا و همه گیر شدن آن خدمات مطلوب و مؤثری را ارائه کرده‌اند.

اعرافی، نگاه جامعه محوری پلیس را نقطه قوتی برای جامعه دانست و یادآور شد: خوشبختانه در ایران شاهد حضور و مشارکت نیرو‌های مردمی و کمک به پلیس و دستگاه‌های خدماتی در اجرای طرح‌های مختلف در کشور هستیم.

وی همچنین بر اهمیت نقش پژوهش و تحقیق در برنامه ریزی و اجرای پروژه‌ها بر پایه علمی تاکید کرد و افزود: این شرایط خاص فرصت‌هایی را نیز در اختیار قرار داده که لازم است به خوبی از آن استفاده شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.