زنان داعشی: ما کرونا نمی‌گیریم!

زنان داعشی اردوگاه ابو الهول سوریه خودرا در برابر ویروس کرونا را مصون دانسته و اعلام کردند این ویروس فقط دامن‌گیر کافران می‌شود!

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بغداد الیوم، زنان داعشی در اردوگاه ابو الهول در حسکه سوریه اعتقاد دارند که ویروس کرونا فقط کافران را مبتلا می‌کند و آن‌ها از ابتلا به این بیماری کشنده مصون هستند!

یکی از این زنان گفته است: «این ویروس فقط کافران را مبتلا می‌کند، ما نماز می‌خوانیم و زکات می‌دهیم و روزه می‌گیریم، به همین دلیل از این بیماری در امان هستیم!»

مدیریت اردوگاه الهول با اعلام اینکه تعداد آوارگان دراین اردوگاه به ۶۷ هزار و ۳۳۸ نفر از ۴۸ کشور می‌رسد افزود در زمان‌های دشوار و شیوع بیماری‌ها، کنترل بر این اردوگاه از مدیریت شهر‌ها هم سخت‌تر می‌شود.


بیشتر بخوانید: دستگیری یک تروریست داعش در استان الانبار عراق


آمار نشان می‌دهد تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به بیش از یک میلیون و ۶۰۴ هزار نفر رسیده است. بر اساس این آمار، بیش از ۹۵ هزار نفر در جهان نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ترنم
۱۹:۲۲ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
هههههههه شما داعشی ها با این همه گناه نماز میخونین؟؟ نمازتون به کنارتون بزنه لعنت به شما ها، کاش خدا شرتون رو از رو زمین کم میکرد، جدا از این ها من میخوام بگم :این روز ها بهتره اعصاب خودمون رو با این مسائل خورد نکنیم، و زیاد جوش و نخوریم چون گفتن . اگه خدا بخواهد انشاالله که به وقتش نابودشون میکنه از ریشه، بهتره تو خونه بمونیم و نکات بهداشتی رو رعایت کنیم و از خدا بخواهیم این ویروس کرونا رو تموم کنه داره امون از روزگار مردم میبره. دلم لک زده برای نشستن کنار جوی آب، برای اینکه برم مسافرت کلی رویا داشتم خدا کنه زود تموم شه
Iran (Islamic Republic of)
شبنم
۱۹:۱۴ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
اصلا شما داعشی ها مگه مسلمونین؟؟؟؟ اگه مسلمون بودید اینقدر گناه نمی‌کردید
-
سهراب
۰۸:۵۶ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
پوشیه که میزنن کار ماسک رو انجام میده
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۸:۱۷ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
راست میگن زنان داعش کرونا نمی گیرند زیرا آنها ایدز دارند و همان دارو را مصرف می کنند که کروناییها مصرف می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۶ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
راست میگن ایدز میگیرن کرونا نمیگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
ابوجهل نزد اینها باید از لقب خود دست بکشد
Iran (Islamic Republic of)
شبنم
۲۱:۰۳ ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
غلط کردین شما داعشی های کثیف خدا کنه که همتون کرونا بگیرید و بمیرید شرتون از رو زمین کم شه شما زنان داعشی از مردان داعشی هم بدترین به عنوان یه زن خجالت بکشید، من براتون متاسفم، بعدشم کرونا مسلمان و کافر نمیشناسه هر کی رعایت کنه میگیره، اسم شما داعشی های کثافت رو که شنیدم یاد این افتادم سردار حاج قاسم سلیمانی چه جوری نابودتون کرد، ای کاش سردار سلیمانی توی این شرایط سخت کرونا کنارمون بود به نیازمندان کمک می کرد، میدونم الان بساط شادیه شما داعشی ها پهنه اما نگران نباشید راه حاج قاسم ادامه و اگرم کسی راهش رو ادامه نده خدا خودش یک کاری باهاتون میکنه.خدا به ما رحم کنه کرونا تموم شه. خیلی بده لعنتی مردم بهتره تو خونه بمونن رعایت کنن. انشاالله به خیر بگذره.
آخرین اخبار