علت تفاوت اجرای فاصله گذاری هوشمند در کرج و فردیس با سایر شهرستان‌ها

رئیس اتاق اصناف مرکز البرز گفت: نزدیک بودن فردیس و کرج به تهران باعث ایجاد تفاوت در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در این دو شهرستان شد.

حصاری، رئیس اتاق اصناف مرکز البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با بیان این که تعداد اصناف مجاز به فعالیت کرج و فردیس معدود است، گفت: نزدیک بودن فردیس و کرج به تهران باعث ایجاد تفاوت در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در این دو شهرستان شد.

او افزود: همه اصناف شهرستان های ساوجبلاغ، طالقان، نظرآباد و اشتهارد جز صنوف پرخطر مانندآرایشگاه ها و باشگاه ها و... به دلیل فاصله از تهران مجاز به فعالیت هستند.

رئیس اتاق اصناف مرکز البرز با بیان این که بعد از ظهر دیروز جلسه ستاد مبارزه با کرونای استان برگزار شد، گفت: در ابتدا قرار بود به دلیل همجواری با استان تهران کلیه اصناف البرز نیز تا پایان هفته تعطیل باشند، اما از آن جا که اصناف نیاز هستند و مایحتاج عمومی مردم را فراهم می کنند، مصوب شد اصناف کرج و فردیس به صورت تدریجی و پلکانی بازگشایی شوند.

او افزود: واحد‌های صنفی مجاز به بازگشایی هستند با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به آدرس اینترنتی salamat.gov.ir ضمن ثبت‌نام در این درگاه، نسبت به دریافت گواهی سلامت، بارکد مربوطه و نصب آن در محل کسب اقدام کنند.

حصاری گفت: مشکلاتی که بعضا در مراجعه به سایت وجود دارد به دلیل حجم بالای مراجعه اصنافی ها به این سایت است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.