شهردار سبزوار گفت: به دنبال بارش‌های شدید بامداد شنبه و خطر وقوع سیلاب در این شهرستان، وضعیت اضطراری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید علی کوشکی شهردار سبزوار گفت: با توجه به پرشدن سیل بند شمال غربی سبزوار و سرریز شدن آن هم اکنون تمامی نیرو‌های خدمات شهرداری در پی مهار سیلاب هستند.

او ادامه داد: تمامی نیرو‌های خدمات شهری و ترافیکی، مدیران و کارکنان شهرداری و واحد‌های آتش نشانی در حالت آماده باش کامل هستند.

شهردار سبزوار گفت: تمهیدات لازم با همکاری اعضای ستاد مدیریت بحران سبزوار برای جلوگیری از ورود سیلاب به داخل شهر و معابر عمومی فراهم شده است.
 
کوشکی افزود: شهروندان در صورت بروز هرگونه حادثه بر اثر بارندگی با سازمان آتش‌نشانی این شهر به شماره ۱۲۵ یا با اتاق بی‌سیم شهرداری سبزوار با شماره‌های ۱۳۷ و ۴۴۲۲۱۹۶۵ تماس بگیرند.
 
محمد علی جباری  رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار نیز گفت: با توجه به هشدار‌های هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیل و همچنین آغاز بارندگی‌های شدید از بامداد امروز نیرو‌های هلال احمر این شهرستان به حالت آماده باش درآمدند.

او تصریح کرد: ۲ تیم امدادگر و نجاتگر هلال احمر در شهر سبزوار و ۱۵ امدادگر در سه پایگاه امداد و نجات این شهرستان برای مقابله با سیل احتمالی در وضعیت آماده باش کامل به سر می‌برند.

رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار با اشاره به آماده بودن تجهیزات پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای شهرستان سبزوار، گفت: شهروندان در صورتی که به کمک نیاز داشتند با سامانه ۱۱۲ تماس حاصل نمایند.

بر اساس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، بارندگی در این استان ادامه دارد و از فردا در بیشتر نواحی استان گسترش می‌یابد.

انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.