ماجرای اصرار سپهبد شهید قاسم سلیمانی برای گرفتن عکس با سیدحسن نصرالله

ویدئویی از صحبت‌های سیدحسن نصرالله را درباره خاطره شنیدنی از سردار دل‌ها سپهبد شهید قاسم سلیمانی را مشاهده می‌کنید.

ماجرای اصرار سپهبد شهید قاسم سلیمانی برای گرفتن عکس با سیدحسن نصراللهبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در ویدئویی که به تازگی از صحبت‌های دبیرکل حزب الله لبنان منتشر شده است، وی از ماجرای اصرار سپهبد شهید قاسم سلیمانی برای گرفتن عکس با ایشان می‌گوید. سید حسن نصرالله در این ویدئو می‌گوید که معمولا افراد وقتی به دفتر من می‌آیند، با من عکس هم می‌گیرند، اما یک بار که حاج قاسم به دفتر آمده بود، از همکاران طلب دوربین کرده و اصرار داشت با من عکس بگیرد؛ لذا در حال نماز، ایستاده و نشسته و در حال وضوگرفتن با یکدیگر عکس انداختیم که البته همه آن منتشر نشد.

در ادامه می‌توانید این ماجرای شنیدنی را به طور کامل در ویدئو زیر ببینید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکرم زندیه
۱۵:۴۵ ۲۵ فروردين ۱۳۹۹
سلام برشهیدزنده حاج قاسم تاآخرین قطره خونمان ازآرمانهای شماوشهدا دفاع میکنیم وتاآخرین قطره خونمان باولایت خواهیم مانداللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۲۴ فروردين ۱۳۹۹
شهدا زنده هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۲۴ فروردين ۱۳۹۹
درود بر سید خدا.
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۰:۲۴ ۲۴ فروردين ۱۳۹۹
درود و خداقوت بر سید سادات مقاومت سید حسن نصر الله عزیز و بزرگوار گرامی و درود بر شهیدان زنده ابدی سردار دلها حاج قاسم سلیمانی عزیز و بزرگوار و ابو مهدی المهندس عزیز و بزرگواران ملکوتی هر سه شما بزرگواران مجاهدین فی سبیل الله باعث مباهات و الگوهای مقاومت اسلامی سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص هستید و خواهید بود . والسلام و صلوات اتماس دعا .
آخرین اخبار