جاده‌های کردستان لغزنده است

برا اثر بارش باران جاده‌های کردستان لغزنده است و رانندگان باید هنگام تردد در این محور‌ها جوانب احتیاط را رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، دانش زندی رییس مرکز مدیریت‌های راهداری، حمل و نقل جاده‌های کردستان گفت: با وجود اینکه هم اکنون بارش باران در سطج جاده‌ها قطع شده، اما لغرندگی سطح جاده‌ها همچنان وجود دارد و علاوه بر آن در گردنه ژالانه محور سروآباد - پاوه بارش برف که از ساعاتی پیش آغاز شده ادامه دارد.

او اضافه کرد: تا کنون در این گردنه ارتفاع برف به ۶ سانتی متر رسیده است و همچنین شب گذشته نیز در گردنه صلوات آباد محور سنندج - دهگلان راهداران به علت بارش برف برخی از مسیر را برف روبی و نمک پاشی کرده‌اند.

زندی افزود: هم اکنون در برخی محور‌ها مه گرفتگی موجب کاهش دید رانندگان شده که بیشترین آن در گردنه بهارستان محور سنندج - دیواندره با حداکثر دید افقی ۴۰۰ متر و پس از ان محور دیواندره - بیجار با حداکثر دید ۷۰۰ متر است.

او با بیان اینکه توصیه می‌شود مسافران از تردد غیر ضرور در محور‌های ارتباطی استان کردستان خودداری کنند، یادآور شد: شماره تماس ۱۴۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و اعلام آخرین وضعیت راه‌های استان است، اما توصیه می‌شود مردم از انجام سفر‌های غیرضروری بویژه در طول شب خودداری کنند.

طبق اعلام هواشناسی کردستان از روز گذشته تا امروز بعلت گذر امواج ضعیف از سطح منطقه، دربعضی ساعات شاهد رگبار باران و رعد وبرق با احتمال تگرگ و در ارتفاعات بارش برف خواهیم بود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.