تشکیل قرارگاه کمک مومنانه در ساوه

اولین جلسه قرارگاه کمک مومنانه در شهر ساوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  با تشکیل قرارگاه کمک مومنانه شهرستان ساوه با نام قرارگاه مواسات اولین جلسه این قرارگاه با حضور اعضا و مسئولان مربوطه برگزار شد.

تشکیل قرارگاه کمک مومنانه در ساوه

در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب و تاکید ایشان بر استفاده از همه ظرفیت‌ها برای همدلی و کمک مومنانه به مردم برای یاری مستضعفان قرارگاه کمک مومنانه شهرستان ساوه با نام قرارگاه موواسات تشکیل و اولین جلسه این قرارگاه با حضور اعضا و مسئولان مربوطه برگزار شد.

امام جمعه شهرستان ساوه در این جلسه با اشاره به مشکلات مردم در شرایط موجود اقتصادی گفت: امروز در جامعه عده‌ای در شرایط سخت اقتصادی و معیشتی قرار دارند که با رزمایش گسترده‌ای در کشور به کمک مومنانه و مواسات به این افراد باید پرداخته شود.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به پرهیز از موازی کاری و تکریم افراد شناسایی شده افزود: این رزمایش نشان از همدلی و برخاسته از ایمان مردم دارد که با محوریت مساجد انجام خواهد شد.

کمک به کسب و کاری زیان دیده در اولویت

علی میرزایی فرماندار ساوه هم در این جلسه گفت: رزمایش سراسری همدلی و کمک مومنانه با اولویت کمک به افرادی که در این ایام به کسب و کار آن‌ها زیان وارده شده، نیازمند شفاف سازی، انضباط مالی و توزیع عادلانه است.

میرزایی با اشاره به تقویت همدلی و نوع دوستی مردم در ایام شیوع کرونا ویروس افزود: اقدامات و حمایت‌های مردمی در راستای مقابله با این بیماری نشان از عقلانیت و حس نوع دوستی در بین مردم دارد.

شناسایی خانوار‌های نیازمند از طریق منابع مختلف

سرهنگ دستجانی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ساوه هم گفت: در این رزمایش با شناسایی خانوار‌های نیازمند از طریق منابع مختلف و همسو کردن کمک‌های مردمی، به رفع بخشی از مشکلات معیشتی مردم در دوران بیماری کرونا کمک خواهد شد.

او بر نقش رسانه‌ها در تبیین این نوعدوستی تاکید کرد و افزود: رسانه‌های جمعی با اقدامات هنرمندانه برای ماندگاری این اقدام ملی پویش مومنانه بیش از گذشته تلاش کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.