لوله گذاری دفع آب‌های سطحی در بلوار نفت اهواز

عملیات لوله گذاری دفع آب‌های سطحی در بلوار نفت از سوی حوزه فنی و عمرانی منطقه ۳ در حال ادامه و انجام است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهدی مرادحسینی مدیر  شهرداری منطقه ۳ گفت: عملیات لوله گذاری دفع آب‌های سطحی در ضلع غربی بلوار نفت در ورودی بلوار گلبهار در محدوده ناحیه ۳ حوزه خدماتی این شهرداری در دست اقدام است.

او  افزود: این پروژه با بکارگیری لوله‌های ۸۰۰ GRP برای رفع مشکل و هدایت آبگرفتگی‌های سطحی در این نقطه در نظر گرفته شده است و با برنامه تدوین شده و کاشناسی‌های صورت گرفته از نقاط بحرانی سطح منطقه در موضوع آبگرفتگی سطحی، این عملیات در سایر نقاط و مسیر‌های مورد نیاز و در محلات مختلف و دارای مشکل عمده در سال جاری اجرایی خواهد شد.

مرادحسینی بیان داشت: این عملیات با حفر محل مورد نظر، پی کنی، کانال کشی، لوله گذاری و اتصال آن به شبکه دفع و جمع آوری فاضلاب شهری با نظارت حوزه فنی و عمرانی منطقه انجام می‌شود.

 مدیر  شهرداری منطقه ۳ تصریح کرد: عملیات لووله گذاری دفع آب‌های سطحی از بهمن ماه سال گذشته در بلوار نفت از حد فاصل میدان چهار اسب تا ورودی بلوار گل یخی در شهرک آغاجاری و به طول یک کیلومتر آغاز شد که امیدواریم بخش عمده و قابل ملاحظه‌ای از مشکل آبگرفتگی این مسیر مرتفع شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.