تمام محور‌های جنوب کرمان بارانی است

مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: در حال حاضر شاهد بارش باران در اکثر محور‌های ارتباطی جنوب استان کرمان هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان اعلام کرد به جهت بروز پدیده گرد و غبار و طوفان شن در محور رودبار_زهکلوت _ ایرانشهر رانندگانی که هم اکنون در این محور تردد می‌کنند یا قصد تردد را دارند توجه داشته باشند ، گردو غبار و طوفان شعاع دید را تا زیر ۵۰ متر کاهش داده است، لذا رانندگانی که قصد تردد یا عبور از این محور را دارند شرایط ایمنی را رعایت و با علائم ایمتی کافی به ویژه چراغ‌های روشن و سالم در جلو و عقب وسیله نقلیه در محور و رعایت جوانب احتیاط رانندگی. کنند.

در این اطلاعیه آمده است با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی مبنی بر بارش باران به این نکته هم توجه داشته باشند در مناطق پائین دست گه ورزش تند باد و گردو غبار را داریم احتمال بارش باران در بالا دست جاده‌ها در مناطق کوهستانی این منطقه وجود دارد که بایستی درگذر از محل پل‌ها و آبنمها‌ها تا ۲۸ فروردین ماه جوانب احتیاط را رعایت کنند.

مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با اشاره به تصاویردریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: در حال حاضر شاهد بارش باران در اکثر محور‌های ارتباطی جنوب استان کرمان هستیم.

مسعود جمیلی افزود: با توجه به نوع بارش تا این لحظه کلیه محور‌های ارتباطی جنوب استان کرمان باز و تردد در آن‌ها جریان دارد.

او با اشاره به اینکه بارش باران در ساعات اولیه در جاده‌ها خطر بیشتری برای رانندگانی که جوانب احتیاط را رعایت نمی‌کنند دارد افزود: سرعت غیرمجاز و در نتیجه استفاده از ترمز‌های ناگهانی سبب بروز تصادفات بیشتری در این فاصله زمانی خواهد شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با اشاره به تردد سنگین کامیون‌های حامل بار محصولات کشاورزی در محور جیرفت _جبالبارز _کرمان از رانندگان وسائل نقلیه سنگین خواست با توجه به بارش باران و احتمال مه گرفتگی در مناطق کوهستانی تا ساعاتی دیگر از گرفتن سبقت غیر مجاز و رانندگی تهاجمی در این شرایط پرهیز کنند.

جمیلی با بیان اینکه منطقه کوهستانی جیرفت به سمت جبالبارز با توجه به اختلاف ارتفاع و ساعت پیک تردد کامیون‌ها داری ترافیک است بایستی رانندگان با حوصله و رعایت جوانب ایمنی و حواس جم‌تر نسبت به جلو و عقب خودرو در محور حرکت کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: مردم و رانندگان در زمان بارندگی هر گونه مواردی که در جاده سبب به خطر افتادن جان مسافران و رانندگان می‌شود را به همکاران ما در مجموعه مرکز مدیریت راه‌ها و شماره ۱۴۱ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار