تشکیل تیم‌های بازرسی گام دوم مبارزه با کرونا در تفرش

به منظور طرح بازرسی گام دوم مبارزه با ویروس کرونا تیم‌های ۹ نفره در تفرش تشکیل شد.

فراهانی فرماندار شهرستان تفرش در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  با اشاره به اینکه گام دوم مبارزه باویروس کرونا در شهرستان تفرش آغاز شده از تشکیل تیم‌های بازرسی به منظور اجرای این طرح خبر داد.

تشکیل تیم‌های بازرسی گام دوم مبارزه با کرونا در تفرش

فراهانی افزود: طرح بازرسی گام دوم مبارزه با ویروس کرونا با مشارکت مرکز بهداشت، ناحیه مقاومت، نیروی انتظامی، اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، دامپزشکی انجام می‌شود و طرح با ۹ تیم از بازرسین در سطح شهر در حال اجراست.

او اضافه کرد: در این طرح با سرکشی به مغازه‌های سطح شهر بر اجرای تمام پروتکل‌های بهداشتی مصوب ستاد ملی مبارزه با کرونا در صنوف مختلف نظارت می‌کنند و همچنین صاحبان اصناف باید تائیدیه ثبت نام در سامانه خود ارزیابی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را معرض دید قرار دهند.

فرماندار شهرستان تفرش بیان کرد: طرح فاصله گذاری هوشمند تا ریشه کنی ویروس کرونا ادامه دارد و امیدوارم با همراهی مردم گام دوم که رعایت هوشمند فاصله اجتماعی است به خوبی انجام شود.

دالوندی رییس شبکه بهداشت شهرستان تفرش هم گفت: در گام دوم مبارزه با ویروس کرونا در واقع تشدید بازرسی‌ها شروع می‌شود.

دالوندی افزود: لازم به ذکر است این بیماری همچنان هست و تمام نشده و اجرای تمام پروتکل‌های پیشگیری باید همچنان ادامه یابد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.