صنوف متخلف اجرای فاصله گذاری هوشمند فراهان از سوی دادستان شهرستان اخطار کتبی و شفاهی دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،در نظارت‌های میدانی مسئولان شهرستان فراهان بر اجرای طرح فاصله گذاری هوشمنداز سوی اصناف فعال در بازار شهرستان فراهان تعدادی از صاحبان اصناف اخطار کتبی و شفاهی دریافت کردند.

اخطار دادستان فراهان به متخلفان فاصله گذاری هوشمند

این سرکشی ها و بازرسی‌ها با نظارت‌های میدانی عزیزپور رئیس دادگستری شهرستان فراهان، نماینده فرمانداری، مدیر شبکه بهداشت و درمان و مسئولان مربوطه انجام شد.

در این بازرسی‌ها تعدادی از واحد‌های صنفی متخلف که طرح‌های ستاد ملی مقابله با کرونا ویروس و فاصله‌گذاری اجتماعی و هوشمند را اجرایی نکردند، از سوی دادستان شهرستان اخطار کتبی و شفاهی دریافت کردند.

همچنین در این راستا یک واحد صنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی با دستور دادستان شهرستان فراهان پلمپ شد.

حجت الاسلام عزیزپور رئیس دادگستری شهرستان فراهان در جریان این بازرسی ها  در گفت  و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با تاکید بر اجرای دقیق طرح فاصله گذاری هوشمند از سوی اصناف گفت: واحد‌های صنفی متخلف این طرح شناسایی و پلمب می‌شوند.

در راستای اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند، گشت مشترک بین بازرسان اصناف و کارشناسان شبکه بهداشت و اداره نظارت بر اماکن عمومی در سطح شهرستان فراهان به صورت مستمر درحال اجراست.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.