اهدا ۹۰۰ عدد ماسک و دستکش به جهاد کشاورزی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: کشاورزان پیشرو جنوب کرمان تعداد ۲۵۰ عدد ماسک و ۶۵۰ عدد دستکش به مجموعه جهاد کشاورزی جنوب کرمان اهدا کردند.

اهدا ۹۰۰ عدد ماسک و دستکش به جهادکشاورزیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛  سعید برخوری رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: صبح امروز تعدادی از کشاورزان پیشرو در امر کشاورزی جیرفت و عنبرآباد در دیداری که با ریاست سازمان جهاد کشاورزی داشتند از خدمات مدیران و کارشناسان سازمان که در این اوضاع بیماری کرونا و همچنین در ایام تعطیلات عید نوروز در حال خدمت رسانی به کشاورزان منطقه بودند تقدیر و تشکر کردند.

او افزود: کارشناسان سازمان در تمامی مراحل کاشت داشت و برداشت در کنار کشاورزان هستند وهمیشه به آن‌ها سرکشی و خدمات مشاوره‌ای کشاورزی می‌دهند و هیچ وقت کشاورزان را تنها نگذاشتند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب گفت: حتی در این اوضاع که این ویروس کرونا وارد منطقه جیرفت شده است، اما کارشناسان این سازمان در کنار کشاورزان بودند و آن‌ها را تنها نگذاشتند.

عباس محمدی پیاز کار نمونه کشور در حاشیه این نشست گفت: به منظور قدردانی از مجموعه جهاد کشاورزی جنوب کرمان خصوصا رئیس سازمان، معاونین، مدیران ستادی سازمان، مدیران جهاد کشاورزی جیرفت و عنبرآباد و همچنین کارشناسان بخش کشاورزی، تعدادی ماسک و دستکش تهیه و در اختیار این جهادگران عرصه کشاورزی قرار دادیم.

در ادامه او از استاندار محترم کرمان و رییس سازمان بابت پیگیری حذف تعرف صادراتی پیاز تشکر و قدردانی کرد.

محمود درینی از دیگر کشاورزان پیشرو جیرفت نیز از تعامل رئیس سازمان با کشاورزان منطقه و همچنین پیگیری مشکلات بخش کشاورزی خصوصا تلاش و برنامه ریزی صادرات محصولات منطقه تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار