اشک‌ها ولبخند‌های مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با کرونا

مدافعان سلامت در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا هستند و با گرفتاری هرفرد ناراحت و بهبودی هر بیمار خوشحالشان می‌کند.

اشک‌ها ولبخند‌های مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با کرونابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،بعد از گذشت روز‌ها از شیوع ویروس کرونا، مدافعان سلامت همچنان در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا با تمام توان مشغول خدمت گذاری به مردم هستند و ماندن من و شما درخانه پشتیبانی این جبهه مبارزه است.

مدافعانی که سلامت مردم آرزوی آنهاست و گرفتار شدن و یا فوت هر فرد بر اثر کرونا اشک بر چشمانشان حلقه می‌زند و بهبودی و سلامتی بیماران خنده را بر لبان آن‌ها می‌نشاند.

بیمارستان امام خمینی اراک، یکی از مراکز متعدد درمانی است که از روز‌های اول شیوع بیماری در کشور، به خط مقدم مقابله با کرونا ویروس تبدیل شده است.

کادر درمانی این بیمارستان، جانانه و با ازجان‌گذشتگی کامل، برای بهبود بیماران مبتلا به کرونا تلاش می‌کنند و در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفتند که بهبودی بیماران مبتلا به کرونا آرزوی کادر درمان این بیمارستان است.

مدافعان سلامت بیمارستان امام خمینی اراک گفتند: با مرخص شدن هر بیمار کرونایی روحیه کادر درمان دوچندان شده و برای مقابله همه جانبه با ویروس کرونا آماده‌تر می‌شوند.

این مدافعان سلامت در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا مشغول خدمت به مردم هستند افزودند که نیازمند همراهی مردم با در خانه ماندن هستند و مردم را به ماندن در خانه و رعایت بهداشت فردی توصیه کردند.

بعضی از درمان‌گران و نیرو‌های بیمارستانی مدت‌هاست خانواده‌شان را ندیده‌اند؛ اما پای کار درمان بیماران ایستاده‌اند.

هم اکنون ۳۴ بیماری مبتلا به کرونا در بیمارستان امام خمینی تامین اجتماعی اراک بستری هستند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.