آغاز بازسازی واحدهای آسیب دیده از سیل در خراسان رضوی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: عملیات آواربرداری و بازسازی واحد‌های مسکونی خسارت دیده از سیل اخیر در خراسان رضوی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  احمد یزدان پناه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی  در نشست اضطراری ستاد پیشگیری، هماهنگی و مدیریت بحران خراسان رضوی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ضمن شروع عملیات آواربرداری و بازسازی واحد‌های مسکونی خسارت دیده و اجرای طرح‌های هادی روستایی، نسبت به پرداخت تسهیلات بازسازی از محل منابع در اختیار اقدام می‌کند.

او همچنین از مدیران استان خواست گزارش اقدامات صورت گرفته را به صورت شفاف و صریح به مردم و افکار عمومی ارائه کنند.
 

بیشتر بخوانید: خراسان رضوی سیراب شد

حجتعلی شایانفر مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی نیز در این نشست با تأکید بر هم افزایی و همکاری دستگاه‌های مختلف در خدمت رسانی سریع و مؤثر در حوادث ایجاد شده، گزارشی از آخرین وضعیت اقدامات صورت گرفته در استان و ارزیابی دستگاه‌های اجرایی در این زمینه ارائه کرد و خواستار مستندسازی آموخته‌های این حوادث برای مواجهه با بحران‌های آتی شد.

او  افزود: طی فروردین ماه امسال تاکنون ۱۲۵ میلیمتر بارندگی در استان ثبت شده که نسبت به دوره آماری گذشته چهار برابر افزایش داشته است.
 
در این نشست دستگاه‌های اجرایی ملزم شدند در اسرع وقت نسبت به ساماندهی روستا‌های آسیب دیده به ویژه در شهرستان داورزن اقدام و عملیات امدادرسانی، اسکان اضطراری و موقت، آواربرداری و شروع عملیات اجرایی را به بهترین وجه ممکن انجام دهند.
 
انتهای پیام// ز.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار