مخفی کردن لیمو به قصد گرانفروشی/ پرونده متخلف به شعبه تخلفات احتکار ارجاع شد

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس از مخفی کردن لیمو به قصد گرانفروشی و ارجاع پرونده به شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات احتکار خبر داد.

علی مبشری مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: با بالا رفتن قیمت میوه طی روز‌های اخیر، گشت‌های نظارتی تعزیرات حکومتی با همکاری بازرسان سازمان صمت به طور مداوم از میادین میوه و تره بار و همچنین سردخانه‌ها انجام می‌شود.

علی مبشری تصریح کرد: در این رابطه و طی بازرسی انجام شده از یک سردخانه واقع در شهر شیراز، بیش از ۲۵ تن لیمو کشف شد که به قصد گرانفروشی و سودجویی اخفاء و از عرضه آن در بازار امتناع شده بود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس با بیان اینکه ارزش لیمو‌های کشف شده بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال دانست و تصریح کرد: دستور فروش لیمو‌ها در میادین میوه و تره بار به نرخ عادله صادر و برای این سردخانه نیز پرونده تشکیل و برای رسیدگی به شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات احتکار ارجاع شده است.

او با هشدار به سودجویانی که با احتکار اقلام ضروری مردم باعث بالارفتن قیمت کالا و اخلال در بازار می‌شوند، ادامه داد: همکاری مردم تاثیر بسزایی در کاهش تخلفاتی از قبیل احتکار و اخفاء دارد و در این رابطه تقاضا داریم شهروندان در صورت مشاهده این قیبل موارد، از طریق پل ارتباطی ۱۳۵ مراتب را گزارش تا گشت مشترک تعزیرات حکومتی نسبت به پیگیری موضوع اقدام کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار