توزیع غذای متبرک امام رضا(ع) در بیمارستان ارتش مشهد

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق کشور گفت: به مناسبت روز ارتش همراه با همکاری آستان قدس رضوی غذای متبرک امام رضا(ع) به همراه بسته‌های بهداشتی و فرهنگی در بیمارستان شمس و الشموس ارتش مشهد توزیع شد.

امیر سرتیپ آذریان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق کشور در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: امروز به برکت آقا امام رضا(ع) و با هماهنگی انجام شده توسط تولیت آستان قدس رضوی همراه با خدام حرم مطهر رضوی با پرچم پر برکت حرم حضرت رضا(ع) سر زده وارد بیمارستان الشمس و الشموس ارتش شدیم.
 
او افزود: این اقدام به مناسبت بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و عرض تبریک و خدا قوت به پرسنل و کادر درمانی بیمارستان انجام شد که به یاری آستان قدس رضوی غذای متبرک امام رضا(ع) همراه با بسته‌های بهداشتی و فرهنگی به پرسنل، کادر درمانی و بیماران بستری شده در این بیمارستان اهدا شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق کشور ادامه داد: تا این لحظه بیش از ۸۵۰ نفر از روز اول در این بیمارستان در خصوص بیماری کرونا مراجعه کردند که خوشبختانه اکثریت این افراد بهبود یافتند، در حال حاضر کمتر از تعداد انگشتان دست، بیمار بستری در بیمارستان شمس و الشموس داریم و سه نفر در بخش مراقبت‌های ویژه این بیمارستان بستری هستند که امیدواریم به زودی این عزیزان هم بهبود پیدا کنند.
 
انتهای پیام// ب.ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.