تداوم ناپایداری‌های جوی در استان اصفهان

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان گفت:افزایش ابر، بارش های رگباری همراه با رعد و برق و وزش باد به نسبت شدید برای بسیاری از مناطق استان تا فردا پیش بینی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ویکتوریا عزتیان کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان از تداوم ناپایداری‌های جوی و بارش‌ها خبر داد و اظهار کرد: افزایش ابر، بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق و وزش باد به نسبت شدید برای بسیاری از مناطق استان تا فردا پیش بینی می‌شود.

او افزود: بارندگی‌ها با شدت بیشتری نیمه غربی استان را فرا می‌گیرد از این رو وقوع روان آب و احتمال اختلال در تردد شهری و جاده‌ای در این مناطق در ساعات عصر و شب وجود دارد.

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، اضافه کرد: چوپانان با دمای ۲۷ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای یک درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان خواهند بود.

عزتیان ادامه داد: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۲۰ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به ۹ درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

او با اشاره به بارندگی‌های شب گذشته در اغلب مناطق استان اصفهان افزود: بیشترین میانگین بارشی از میمه با هفت میلی متر و اردستان با میانگین ۴.۳ میلی متر بوده است، اما توپوگرافی منطقه در وقوع روان آب و سیلاب شب گذشته در این شهرستان تاثیرگذار بوده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.