قدردانی نماینده منتخب شوش از نقش موثر پست در مبارزه با کرونا

نماینده منتخب مردم شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیر کل پست خوزستان، از نقش و تاثیر پست در دوران مبارزه با ویروس کرونا در استان قدردانی کرد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد کعب عمیر ضمن دیدار با مهران حموله مدیر کل و بازدید از بخش‌های مختلف اداره کل پست خوزستان، گفت: پست با همکاری فروشگاه‌های مجازی و ایفای نقش واسط بین این فروشگاه‌ها و مردم، کمک بزرگی به کاهش مراجعات حضوری کرده است.

مدیر کل پست خوزستان نیز در این دیدار ضمن تشریح خدمات پست به ویژه در دوران شیوع ویروس کرونا، گفت: این استان قابلیت‌های زیادی در اجرا و پیشبرد پروژه‌های ملی و حاکمیتی و همچنین ارایه خدمات نیابتی سایر دستگاه‌های اجرایی دارد.

مهران حموله افزود: ارایه خدمات نیابتی تاثیر قابل توجهی در کاهش تردد‌های غیرضروری مردم و همچنین کمک به تسهیل دریافت خدمات سایر سازمان‌ها در شهرها، روستا‌ها و نقاط کمتر برخوردار دارد.

وی در ادامه به معرفی سرویس‌ها و خدمات نوین پست و همگامی شبکه پستی با فناوری اطلاعات اشاره کرد و اظهار داشت: تمامی بستر‌ها برای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به منظور کمک به پویش «در خانه بمانیم و از خانه خرید کنیم» از جمله جذب فروشگاه‌های جدید خرید اینترنتی و توزیع به هنگام این خرید‌ها توسط پست استان در سریعترین زمان ممکن، فراهم شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.