اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند در ناوگان حمل و نقل درون شهری

مدیرعامل سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری بروجن، از اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند در ناوگان حمل و نقل درون شهری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، وحید صمدپور مدیرعامل سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری بروجن گفت: طرح فاصله گذاری هوشمند با هدف ایمن‌سازی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در ناوگان حمل و نقل درون شهری این شهرستان به اجرا درآمد.

او افزود: در طرح فاصله‌گذاری هوشمند رانندگان ناوگان حمل مسافر درون شهری نسبت به ضدعفونی و پاکسازی محیط داخلی خودرو و کاهش تراکم مسافر اقدام خواهند نمود.

صمدپور اضافه کرد: در این طرح کابین راننده و مسافر نیز با استفاده از پوشش پلاستیکی جداسازی شده و تعداد مسافران به سه سرنشین کاهش یافته است.

او پاکسازی و ضدعفونی محیط داخلی و خارجی خودرو به صورت روزانه و توزیع رایگان ماسک و محلول‌های ضدعفونی کننده در بین رانندگان را دیگر اقدام پیشگیرانه در مقابله با ویروس کرونا بیان کرد.

صمدپور گفت: هم‌اکنون ۲۶۶ دستگاه خودروی سواری و مینی‌بوس به صورت روزانه وظیفه جابجایی مسافر را برعهده دارند.

او با بیان اینکه انتشار کووید ۱۹ باعث کاهش ۴۰ درصدی استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی در شهر بروجن شده افزود: هدف از اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند ایمن‌سازی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا است.

صمدپور اضافه کرد: تمامی رانندگان ملزم به داشتن مواد ضدعفونی در خودرو شده و از فعالیت افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، جلوگیری به عمل خواهد آمد.

بروجن از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن (شهر بروجن) در فاصله ۶۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.