بسته اخبار انتظامی استان کرمان؛

کشف تریاک در بطری نوشابه و یخچال

با خبرهای نیروی انتظامی استان کرمان در روز سه شنبه دوم اردیبهشت ماه همراه سایت باشگاه خبرنگاران کرمان باشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۱۴۲ کیلوگرم شیشه از یک دستگاه کامیون در عملیات شبانه پلیس شهرستان"راور" خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری در تشریح این خبر گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید"جهانگرد"شهرستان راور هنگام کنترل شبانه خودرو‌های عبوری محور"راور-مشهد" از یک کامیون ۱۴۲ کیلوگرم ماده روانگردان و فوق العاده خطرناک شیشه کشف کردند.

او با اشاره به اینکه این محموله بمنظور توزیع در نقاط مختلف کشور از مرز‌های شرقی به استان‌های شمالی در حال انتقال بود، افزود: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد که قطعا توزیع اینگونه مواد صنعتی در سطح جامعه زمینه ساز اعتیاد فوق العاده خطرناک و شکننده جوانان عزیز این مرز و بوم می‌شود.

کشف ۴۰ کیلو تریاک جاساز شده در بطری‌های نوشابه

فرمانده پاسگاه قائم آباد شهرستان کرمان گفت: ماموران انتظامی این پاسگاه حین گشت زنی‌های هدفمند در جاده تهران شهر کرمان از یک دستگاه کامیون ۴۰ کیلو تریاک که در بطری‌های نوشابه و به طور ماهرانه‌ای در بدنه کامیون جاساز شده بود را کشف کردند.

سروان سجاد موسایی بیان داشت: در این رابطه یک متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه به مرجع قضایی معرفی شد.

دستگیری اراذل و اوباش و عامل تبلیغ شرارت در فضای مجازی

فرمانده انتظامی رفسنجان از دستگیری یک اراذل و اوباش و عامل ترویج شرارت و خشونت در شبکه‌های اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ"محمدمهدی کریمی"تاکید کرد: پلیس با اشرافیت کامل و رصد شبکه‌های اجتماعی با هر گونه اعمال مجرمانه و مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد.

کشف ۲۶ راس دام قاچاق در عملیات تکاوران قرارگاه عملیاتی ابوذر

سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر از کشف ۲۶ رأس دام قاچاق از یک دستگاه کامیونت و دستگیری یک متهم در عملیات تکاوران ۱۲۴ کویر شهرستان"شهداد"خبر داد.

سرهنگ"عبدالعلی روانبخش" با اشاره به توقیف این کامیون در محور راین_گلزار به شهروندان توصیه کرد: به منظور حفظ و تامین امنیت اقتصادی و پیشگیری از سرایت بیماری‌های دامی در سطح حوزه، هر گونه تردد خودرو‌های حامل احشام قاچاق و خارج از کنترل شبکه دامپزشکی را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

دستگیری ضربتی سارق خودروی تویوتای یک شهروند زرندی

فرمانده انتظامی شهرستان زرند از دستگیری سارق سابقه دار و کشف یک دستگاه خودروی سرقتی در عملیات ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ خدادادنژاد گفت: در پی سرقت یک دستگاه خودروی وانت تویوتا، بلافاصله طرح مهار در محور‌های خروجی حوزه استحفاظی اجرا و مشخص شد سارق یا سارقان عرصه را بر خود تنگ دیده و خودرو را در یکی از مبادی خروجی شهرستان رها کرده اند که خودرو توسط ماموران کشف و تحویل مالباخته شد.

او تصریح کرد: در این رابطه یک سارق دستگیر و مشخص شد خودرو را به همراه همسرش که در زمان سرقت ملبس به لباس مردانه بوده سرقت کرده اند که این متهم به مراجع قضایی معرفی شد و تلاش برای دستگیری همسر این سارق ادامه دارد.

کشف تریاک از یخچال‌های قاچاق

فرمانده انتظامی بردسیر از کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در بار لوازم برقی یک دستگاه وانت مزدا در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جعفر غضنفری گفت: ماموران دسته رزمی شهید"محمدرضا خواجویی"بهرامجرد با برپایی ایستگاه بازرسی موقت در محور‌های مواصلاتی شهرستان یک دستگاه وانت مزداد حامل ۲ دستگاه یخچال را متوقف کردند که مشخص شد این دو یخچال به صورت قاچاق وارد شده اند و در نتیجه این خودرو به پلیس آگاهی منتقل شد.

او تصریح کرد: از یخچال‌های قاچاق ۱۰۰ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک کشف و در این رابطه یک متهم دستگیر شد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.