باد و باران در کرمان

رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت:برای امروز بارش‌های پراکنده و رگباری باران در بیشتر مناطق و وزش باد نسبتا شدید در شرق استان پیش بینی می‌شود.

حمیده حبیبی رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به اینکه آسمان استان کمی ابری به تدریج شاهد افزایش ابر خواهیم بود گفت: برای امروز بارش پراکنده و رگباری باران در ساعات بعد از ظهر در اکثر مناطق و وزش باد نسبتا شدید در شرق استان پدیده غالب است

او افزود:فردا شدت بارش‌ها در استان بیشتر می‌شود و آبگرفتگی معابر، طغیان رودخانه‌های فصلی و سیلابی شدن مسیل‌ها دور از انتظار نیست.

حبیبی با اعلام اینکه در شرق استان وزش باد به همراه گردو خاک داریم اظهار کرد: کاهش دید افقی، کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.

او با اشاره به اینکه بارش‌های رگباری تا پایان روز چهارشنبه در استان فعال است بیان کرد:مردم از رفتن در کنار حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

حبیبی گفت: در حالی که کهنوج و عنبرآباد در ۲۴ ساعته گذشته با ۳۴ درجه‌ی سانتیگراد، گرم‌ترین روز را پشت سر گذاشته لاله زار با ۳ درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقطه استان به ثبت رسیده است.

رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۱ درجه‌ی سانتیگراد اعلام و تصریح کرد: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات به ۲۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.