طوفان در راه کرمان

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امرو،ز افزایش ابر و وزش باد و از فردا طوفان شن و خاک در اکثر مناطق استان پیش بینی می‌شود.

میترا یاوری کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسیطوفان در راه کرمان استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به اینکه آسمان استان، صاف تا کمی ابری است، گفت: امروز افزایش ابر و وزش باد، پدیده غالب هوای استان است. 

او با بیان اینکه از عصر فردا، طوفان شن و خاک، اکثر مناطق استان را فرا می‌گیرد، افزود: شدت وزش باد و طوفان در شهرستان‌های ریگان و فهرج بیشتر است.

یاوری با اعلام اینکه فردا کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی را در اکثر مناطق استان داریم، اظهار کرد: رانندگانی که قصد تردد از محور‌های موصلاتی استان کرمان را دارند از شرایط جاده‌ها باخبر شوند و احتیاط لازم را انجام دهند.

او گفت: در حالی که کهنوج و شهداد در ۲۴ ساعته گذشته با ۳۷ درجه‌ی سانتیگراد، گرم‌ترین روز را پشت سر گذاشته اند، خنک‌ترین نقطه استان برای  لاله زار با ۴ درجه سانتیگرادبه ثبت رسیده است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان، حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۰ درجه‌ی سانتیگراد اعلام و تصریح کرد: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۷ درجه ی سانتیگراد می‌رسد.


انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار