رزمایش کمک مومنانه و تحقق عدالت توزیع بین نیازمندان

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: هدف رزمایش کمک مومنانه عدالت در توزیع بین همه نیازمندان است

رزمایش کمک مومنانه و تحقق عدالت توزیع بین نیازمندانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه هدف ما در رزمایش کمک مومنانه عدالت در توزیع بین همه نیازمندان است، گفت: طرح رزمایش کمک مومنانه استفاده از ظرفیت مردم برای خود مردم است.

 او در دومین جلسه قرارگاه پشتیبانی رزمایش کمک مومنانه شهرستان نهاوند، گفت: تاکنون ۴ هزار و ۱۰۰ خانوار نیازمند در سطح شهرستان شناسایی شده است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: لیست خانوار‌ها اولویت‌بندی شده و هر نهاد و موسسه جامعه هدف مورد نظر خود را طبق لیست پوشش خواهد داد.

مختاری با بیان اینکه هدف ما در رزمایش کمک مومنانه عدالت در توزیع بین همه نیازمندان است، اضافه کرد: طرح رزمایش کمک مومنانه استفاده از ظرفیت مردم برای خود مردم است.

او با بیان اینکه هدف همه نهاد‌های حمایتی و موسسات خیریه یکی است، گفت: نظر داریم برای جلوگیری از موازی‌کاری به صورت واحد در قالب قرارگاه رزمایش کمک مومنانه عمل کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه رزمایش در ماه مبارک رمضان طی دو مرحله انجام خواهد گرفت، بیان کرد: پنجشنبه در صورت فراهم شدن شرایط اولین مرحله رزمایش و توزیع کمک‌ها اجرا خواهد شد.

مختاری با بیان اینکه میانگین ارزش هر سبد غذایی ۳۰۰ تا ۳۵۰ هزار تومان تعیین شده است، گفت: در نظر داریم که این طرح و سنت نیکو را به صورت ماندگار و مداوم در شهرستان در تمام طول سال انجام دهیم.

اوبا اشاره به اینکه شماره حساب جمع‌آوری کمک‌های مردمی اعلام شده است، گفت:  همشهریان کمک‌های نقدی خود را به این شماره واریز کنند و همچنین کمک‌های غیر نقدی که شامل مواد غذایی و بسته‌بندی است را به پایگاه‌های مقاومت بسیج تحویل دهند.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.