وزیر آموزش و پرورش:

امتحانات حضوری خرداد ماه پابرجاست/ به دنبال رفع مشکلات سامانه «شاد» هستیم

حاجی‌میرزایی گفت: دهه سوم تیر با ملاحظات وزارت بهداشت آمادگی داریم، کنکور را برگزار کنیم.

محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه کرونا باعث تعطیلی طولانی مدت مدارس کشور شد، اظهار کرد: برای برخورد با این موضوع چند راهکار وجود داشت که اولین آن رها کردن کار آموزش و از سرگیری آن بعد از نابودی ویروس کرونا بود. اما نمی‌دانستیم دور نمای این تعطیلات چه زمانی است و هرچه تعطیلی طولانی‌تر می‌شد، به نظام تعلیم وتربیت آسیبی جدی‌تر وارد می‌کرد.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: به همین دلیل اولین تدبیری که به ذهن ما رسید، استفاده از تلویزیون بود که در فاصله کمتر از یک هفته تلویزیون به کمک ما آمد. هر چند اگر بخواهیم کل نظام آموزشی را پوشش دهیم نیازمند ۱۲ شبکه هستیم چرا که ۱۲ پایه و بیش از ۲۵۰ عنوان درسی داریم بنابراین  ۲ شبکه تلویزیونی، قادر به پوشش تمام دروس نیست.

ارتباط تعاملی در تلویزیون وجود ندارد

حاجی میرزایی با اشاره به اینکه در تلویزیون قابلیت ارتباط تعاملی وجود ندارد و آموزش یک سویه است، گفت: در این نوع آموزش، امکان پاسخ به سوالات و ابهامات دانش آموزان در حین تدریس و همچنین گرفتن آزمون و ارزیابی پیشرفت تحصیلی وجود ندارد.

او افزود: به همین خاطر ما به معلمین گفتیم خودتان از ظرفیت‌های موجود استفاده کرده و به هر طریقی که شده کار آموزش را انجام دهید که خوشبختانه آن‌ها نیز پا به میدان گذاشتند و از طریق فضای مجازی، با وجود بدحالی بر روی تخت بیمارستان و یا حتی با استفاده از در یخچال به عنوان تخته، اقدام به تدریس کردند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه برخلاف همه این اقدامات ما نمی‌دانستیم که چه مقدار از نظام آموزشی تحت پوشش این نوع آموزش قرار دارند، گفت: مهمترین ظرفیتی که در آموزش مجازی وجود دارد؛ بستر اینترنت و آموزش الکترونیکی است. ما به یک برنامه اختصاصی نیاز داشتیم که بتوانیم به همه همکاران فرهنگی و خانواده بگوییم با آرامش خاطر این برنامه را نصب کنید. این برنامه باید از طرف آموزش پرورش تایید می‌شد چرا که بیش از ۱۵ میلیون دانش آموز از آن می‌خواستند استفاده کنند.

او ادامه داد: خوشبختانه برنامه‌ای تدارک و زیر ساخت‌های فنی آن فراهم شد و این امکان به وجود آمد تا تحت عنوان شبکه‌ای به نام "شاد" به همه مدیران، معلمان و دانش آموزان دسترسی بدهیم.

حاجی میرزایی گفت: در گام اول، اعلام ثبت نام کردیم و از نیمه شعبان به مناسب این روز مبارک کار از دوره ابتدایی شروع و سپس به دوره متوسطه گسترش پیدا کرد. تا کنون بیش از ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار کاربر به این برنامه پیوسته اند و روزی بیش از یک میلیون کاربر دیگر نیز به آن اضافه می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد: در این برنامه عین همان مدرسه واقعی اما در فضای مجازی مدیر، ناظم و دانش آموز در جایگاه خود قرار دارند و کادر مدرسه طبق همان رده بندی اداری، ماموریت آموزشی خود را ادامه می‌دهند.

او با اشاره به اینکه برخی مناطق در سطح کشور به اینترنت یا تلفن همراه  هوشمند دسترسی ندارند، اظهار کرد: ما نسبت به همه دانش آموزان مسئول هستیم بنابراین به همه مدیران آموزش و پرورش ماموریت دادیم که هرجایی که دسترسی به اینترنت و تلفن همراه وجود داشت همه آن‌ها به سامانه "شاد: بپیوندند و در مناطقی که امکان دسترسی به اینترنت وجود ندارد از مدیران درخواست کرده ایم که امکان‌های مختلف را بررسی کرده و بر اساس این امکان‌ها ادامه تحصیل را میسر کنند.

آموزش مناسب، حق دانش آموزان است

حاجی میرزایی با بیان اینکه آموزش مناسب حق دانش آموزان است، اظهار کرد: در مناطق فاقد اینترنت از تلویزیون‌های محلی، رادیو و تولید بسته‌های آموزشی استفاده می‌کنیم و حتی ممکن است در مناطقی که پروتکل‌های بهداشتی اجازه برگزاری کلاس را به ما می‌دهند، به برگزاری مجدد کلاس‌های کوچک و کم جمعیت هم فکر کنیم.

او با تاکید بر پایان محتوای دروس و اتمام دوره آموزشی بیان کرد: همه مسئولان آموزش و پرورش در هر سطحی باید نقش و ماموریت خود را انجام دهند، در حال حاضر فراگیرترین روش تدریس و اولویت ما استفاده از سامانه "شاد" است و آن افرادی که نمی‌توانند از این سامانه  استفاده کنند، قطعا ظرفیت‌های دیگری را فعال خواهیم کرد.

حاجی میرزایی با اشاره به مشکلات و نقص‌های برنامه "شاد"، گفت:  وقتی سامانه‌ای با این گستردگی فعال می‌شود، طبیعی است که در شروع کار با مشکلاتی همراه شود، چرا که ما زمان زیادی نداشیم و ناگزیر بودیم که کار را انجام دهیم.

او ادامه داد: ایرادات متعددی را کاربران به ما منعکس کردند که گروه فنی ما با جدیت در حال رفع آن هستند. این قول را به خانواده‌ها می‌دهیم که کل آموزش و‌پرورش مشغول کار است و تعطیلی ندارد.

وزیر آموزش و پروش با بیان اینکه پایان دوره تحصیلی دانش آموزان پایه دوازدهم ، اردیبهشت ماه است، اظهار کرد: بعد از پایان اردیبهشت ماه سه هفته زمان نیاز است که امتحانات نهایی برگزار شود. سپس نیازمند سه هفته برای آمادگی کنکور هستیم؛ بنابراین دهه سوم تیر با ملاحظات وزارت بهداشت آمادگی داریم، کنکور را برگزار کنیم.

حاجی میرزایی با اشاره به نحوه برگزاری امتحانات سایر پایه‌های تحصیلی گفت: اصرار ما بر اتمام سال تحصیلی و خدشه‌دار نشدن نظام آموزشی است، برای این کار مدیران و معلمان فرصت دارند با برنامه ریزی مناسب و آماده کردن دانش آموز برای آزمون، امتحانات را برگزار کنیم.

او افزود: اگر اتمام زمان آموزشی نیاز به فرصت بیشتر داشت با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا ، بین یک‌ماه تا ۴۵ روز می توانیم زمان نظام آموزشی را طولانی‌تر کنیم تا اطمینان پیداکنیم دانش آموزان، آموزش‌های لازم را فرا گرفته اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
تو این شرایط مگه میشه مدرسه بازگشایی کرد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
بازگشایی نشه توور خدا
Iran (Islamic Republic of)
حسین ساوه ای
۰۰:۰۰ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام خیلی عالیست امیدوارم دراین زمینه کارخداپسندانه تون بیشتربشه خداونداجرش بهتون عطاکند
Iran (Islamic Republic of)
محمدصادق زارعی
۱۷:۳۱ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
ما نهم ها چطور با نیم ساعت تدریس تی وی هم امتحان بدیم هم نهای هست، تو رو خدا به ما رحم کنین، اصلا دانش آموزان بی بضاعت و دانش آموزان مناطق محروم چیکار بکنن یا دانش آموزایی که امسال بر اثر کرونا یکی از اعضای خانوادشون رو از دست دادن چی ؟؟ ما هیچ روحیه ای نداریم خواهش میکنم درست تصمیم بگیرید بعدشم المپیک به اون بزرگی رو لغو کردن شما نمیتونی یه امسال رو بیخیال همه چیز بشی. با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
KING
۱۶:۱۸ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
من یه دانش آموز اگه تو جلسه امتحان یه مرضی بگیرم چه خاکی تو سرم بکنم
Iran (Islamic Republic of)
اسما
۱۵:۲۳ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
ما دانش آموزان که سرکلاس نمی تونیم یاد بگیریم وسر کلاس با تمرین بزور یاد می گیریم چگونه توقع دارید که امتحان نهایی رو پاس کنیم ما که حدود دوماه نیم هسته تعطیل هستیم هرچی هم یاد داشتیم فراموش کردیم چگونه پاس کنیم دوازدهم رو لطفا یکی هم به فکر دوازدهمی ها باشه تو رو خدا به فکر ماباشید
Iran (Islamic Republic of)
Ss
۱۵:۰۰ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
این برنامه مسخره چیه. تمام مراحل انجام دادیم همش میگه گفتگو وجود ندارد پس چکار کنیم
Iran (Islamic Republic of)
محدثه
۱۴:۵۷ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
لطفا دانش اموزان درک کنید این مدت زمان کمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام واریز به یارانها تعلق میگیره...
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۴:۱۸ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام من می خواستم بگم که آقا الان توشاد نصف معلمای ما ثبت نام نکردن اونوقت چجوری باید خودمونو واسه امتحانای خرداد آماده کنیم تو گوگل هم سوالات کتابای یه سال پیش هستش و محتواش با کتابای ما هم خونی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
به نظر من سلامتی فرزندان و خودمان از همه چیز مهمتره حتی از درس و مدرسه من خودم خیلی به درس و مدرسه فرزندانم اهمیت میدهم اما وقتی بحث بحثه سلامتی باشه از همه چیز میگذرم مخصوصا سلامتی فرزندانم حالا امسال امتحانات به صورت آنلاین باشد اتفاقی نمیفتد
Iran (Islamic Republic of)
شهبانو
۱۴:۱۲ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
جناب آقای به اصطلاح وزیر چرا چشماتون رو بستین و واقعیت هارو نمیبینین ، ما دوازدهمی چطور با نیم ساعت تدریس تی وی هم کنکور بدیم هم نهایی، از کلاسای کنکورمون هم که خبری نیست همشون تعطیلن ، تو رو خدا به ما رحم کنین، اصلا دانش آموزان بی بضاعت و دانش آموزان مناطق محروم چیکار بکنن یا دانش آموزایی که امسال بر اثر کرونا یکی از اعضای خانوادشون رو از دست دادن چی ؟؟ ما هیچ روحیه ای نداریم خواهش میکنم درست تصمیم بگیرید بعدشم المپیک به اون بزرگی رو لغو کردن شما نمیتونی یه امسال رو بیخیال همه چیز بشی.
Iran (Islamic Republic of)
پریسا نوری
۱۳:۵۸ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
به نظرتان ماکه چندتا دانش آموز داریم همه کلاسها تو یک زمان برگزار میشه باید کارکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
مدارس باز شه ما مریض بشیم با گوشی امتحان میدیم دیگه
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۱۳:۲۵ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
واقعا آدم های بی اختیار و بی خیال هستید که می خواهید امتحانات را حضوری بگیرید واقعا سلامتی دانش آموزان از امتحان برای شما بی ارزش تره واقعا که ‌‌.‌‌‌‌..‌.‌.
Iran (Islamic Republic of)
...
۱۳:۲۳ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام الان نه تنها حرف وزیر اموزش و پرورش خنده دار بود هم نظرات مردم .اگه اون به فکر خودشه شما هم تو نظراتتون دیدم همه به فکر خودشون بودن . ششم کلا نمره هاتشون میگن توصیفی شد به دلایل دیگه . ولی الان هر پایه تحصیلی بایدامتحانا مجازی بشه امار کرونا داره بیشتر میشه نه کمتر اگه الانم امار واقعا درست باشه که فکر نکنم این تعدا کم چون بچه ها حداقل تو خونه هستن . امتحان حضوری یعنی بالا رفتن امار. امتحان حضوری امار بالای کرونا از دست رفتن بچه ها مخصوصا اونایی که بیماری زمینه ای دارن و بعد کم شدن جمعیت و دوباره دردسر دیگه
خب حالا بیاید امتحان حضوری بگید . ولی همین مسئولین از بچشون امتحان تو خونه میگیرن تا نکنه یهووقت مریض شن
France
رافع
۱۲:۵۵ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
لطفاً کلاسهای آموزشی 7نفره تو مدارس تشکیل بدین تا درهفته دو روز دانش آموزان رفع اشکال کنند
Iran (Islamic Republic of)
خانم میکده
۱۲:۱۰ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام میتوان کلاسهاراباتعدادکمتری دانش اموز برگزارکرد.بدین صورت که هرکلاس به چندگروه تقسیم شودوهرروزتعدادی دانش اموزبه مدرسه بروندودرکلاس بافاصله بنشینند.ونکته های اموزشی به صورت جزوه به انهاارایه گردبدین صورت دانش اموزان حداقل میتوانندبه مدرسه بیایندوسوالات خودرابپرسندورفع اشکال کنندوامتحان نیزبه همین صورت ودرگروههای کوچک برگزارگردد
فضای مجازی هم همزمان باشدوهردرس به صورت کلیپی ضبط شده درکانال قرارداده شود
به نظرمن چون مشخص نیست کی این ویروس به طورکلی ازبین میروداینکاربهترین چاره است ..
باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا وزیر محترم درباره آموزشگاهها و موسسات که خود آموزش و پرورش مجوز داده هیچ صحبتی نمیکنند؟ تکلیف ما چیست؟ تکلیف همه معلوم است بجز ما.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۳۲ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
آموزش پرورش فقط به فکر اینه که زودتر این سال تحصیلی رو جمع کنه بدون اینکه بهش خسارتی وارد شه و خسارت های جبران ناپذیری که میتونه به دانش آموزان و خانواده هاشون وارد بشه اصلا براش مهم نیست .
امتحانات باید حداقل دوماه به تعویق بیوفتد و از مرداد ماه برگزار شود .
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۱۱:۲۸ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
اقای وزیر فک میکنین با این برنامه شاد مضخرف ادم میتونه یاد بگیره سرعت ک نداره هیچ درسم نمیشه باهاش گوش داد واقعا براتون متاسفم ی فکر درست و حسابی نمیکنین
Iran (Islamic Republic of)
جوان انقلابی
۲۲:۱۴ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
من یک سوال از جناب وزیر دارم:
راست حسینی شما تجربه معلمی دارین؟ تا حالا حداقل یک جلسه سر کلاس بودین؟ والله با این نظراتی که میدین بعید می دونم که حتی ۵ دقیقه هم کلاس اداره کرده باشین!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۴ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
اینا واقعن توایرانن ؟؟!!!؟؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۴۹ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
بعد دو ماه تعطیلی اودین سامانه شاد رو معرفی کردین تازه اونم گروه کلاسی ما رو بالا نمیاره بعد می خواین خرداد ماه امتحانات دوازدهمو بگیرید.
اخه من باید آموزشی ببینم تا امتحان بدم جناب وزیر خوبه وزیر سلامت نشدی....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
واقعاً که شما اصلا به ما توجه ندارین !!!!چرا امتحانات دانشگاه ها توی مرداد ماه باشن ولی امتحانات نهایی ما توی خردادماه ؟؟چونکه بهضررتون هست؟؟
از وزارت اموزش و پرورش بی رحم تر وجود نداره با این کارشون دارن با اینده ما بچه ها بازی میکنند
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۹:۲۸ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
ببخشید الان امتحانات دبیرستان دوره اول یا همون راهنمایی چگونه است آنلاین امتحان می‌گیرند یا نه مثل 12 باید حضوری امتحان بدهیم؟
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۹:۲۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
واقعا شرمم خوب چیزیه که شما ازش بی بهره اید
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۹:۰۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
نمیشه ما با خود این بشر حرف بزنیم بگیم داری چه کاری میکنی؟؟ 2 عقب بنداز این ندانم کاریاتو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
خدا وکیلی خرداد امتحان رو بگیرید تا یازدهمی ها شروع کنند واسه کنکور بخونند اگر دیرتر امتحان بگیرید بزرگترین ضرر رو یازدهمی ها میکنند وقتی تو کنکور تاثیر نداره نمرات یازدهم میشه خرداد ماه دبیر بر مبنای فعالیت کل سال و فعالیت در فضای مجازی مربوط به دروس نمره داده بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
به ایشون برگزاری کنکور ربطی ندارد.وزارت علوم تصمیم گیرنده است
Iran (Islamic Republic of)
ناجی
۱۸:۲۹ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
باسلام
افرادی که نظر میدهند؛ بفرمایید شما یک راه حل بدهید.
همیشه نیمه خالی لیوان نبینید.
اولا ازطریق دو کانال برنامه های آموزشی را اجرا می کنند.
بعد برنامه شاد نصب کنید وبا کادرمدرسه درارتباط باشید؛ البته نواقصی هم هست ؛ کم کم برطرف میشود.
لطف کنید راه کار بدهید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام از دانشگاه ها،یادبگیرین آقای وزیر دلسوز که زمان بازگشایی وامتحانات را منطقی اعلام کردن.خطر دانشگاه بیشتر یاخطر مدارس .چه طور وجدانتون قبول میکنه که با آموزش مجا زی سروته همه چیز رابهم بیاورین . پس 4تا 6 هفته که قراربود به زمان آموزش اضافه بشه کجا رفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟مادوازدهمی درد دلمان رابه چه کسی بگوییم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۶:۴۷ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
خواهش میکنم تجدید نظر کنید.ما خیلی استرس داریم و اصلا آماده نیستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
از نظر من نباید امتحانات برگزار بشه چون بچه ها امسال نتونستن خوب درس بخونن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۴۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
هممونو دارین بدبخت میکنین با این تصماتتون.شرایط شرایط همیشگی و عادی نیست.فقط میخواین کاره خودتونو کنین.بچه های کنکوری همیشه بهشون ظلم شده.امسال خیلی خیلی بیشتر
Iran (Islamic Republic of)
م،ر
۱۶:۴۳ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
معلم آموزگار،،پنج پایه

هستم ،هم ،چهار گروه تشکیل بدم
هم مدیرت کنم
هم درس ها را بررسی کنم ،،

هم آموزش ببینم که چطور خودم وارد بشم ،احراز هویت بشم
واقعا که
Iran (Islamic Republic of)
سمیرا
۲۳:۵۱ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
ازخدابترسین...ب ماپشت کنکوری های بدبخت ک همه چیمون این امتحانه رحم کنین..زمان بیشتربدین.
Iran (Islamic Republic of)
ALVERT
۲۳:۴۱ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
دمت گررررممم.
واس ما اضافه نکن واس دوازدهمیا اگه میخوای اضافه کنی اضافه کن
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۲۳:۱۵ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
این سال تحصیلی مدارس همش تعطیل بوده به بهانه های مختلف.یا کرونا یا آلودگی هوا یا آنفولانزا و یا برودت هوا و....باید کنکور و امتحانات حداقل دوماه به تعویق بیافتد تا خودمون بتونیم درس بخونیم.اگر امتحانات و کنکور به تعویق نیافته ظلمیست از سوی نظام آموزشی کشور به بچه هایی که بدون امکانات هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
به نظر آقای وزیر خیلی نگران تعطیلات معلم ها هستن تا به فکر جون دانش آموزان ویه کنکور خوب.اونا که همین الانم خوش خوشانون ....حال میکنن برای خودشون .ما دوازدهمی که نه آموز ش مناسبی داشتیم باید گریه کنیم.فقط یه سوال 4تا 6هفته به زمان آموزش اضافه خواهد شد !!!!!پس کجا رفت؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
زیاد نگران کنکور نباشید.به دلیل تعطیلی های زیاد،الان سطح کنکورِ همه دانش آموزان در یک سطحه.همه پایین.پس همان رشته مورد نظرتونو قبول مشیشید
Iran (Islamic Republic of)
.
۲۲:۵۹ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
صددرصد نیازه مطمئنا نیازه...و از اون طرف شما اخر اردیبهشت باید نظر دانش اموزارو بپرسی ولی یا خودت یا از معلما میپرسی ک قطعا میگن بسه... امیدوارم کاری نکنی ب ضرر خودتو کشور بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام این بود عدالت آموزشی واقعا که دستتون درد نکنه.واقعا که الان منظور اهمیت دانش آموزان دوازدهمی را درک کردم.خب که شما وزیر بهداشت نشید .همه رابه کشتن میداید .واقعا که خیلی بی خیاااااااالین.در چین یک ماه کنکور به عقب انداختن.چی بگم .......توی ایران یه هفته تعویق.... . بزن کف قشنگ به افتخار پدر به ظاهر دلسوز نظام آموزش این مملکت.قرار بود 4تا 6 هفته به زمان آموزش اضافه بشه؟؟؟؟؟پس کجارفت؟؟؟؟؟؟یه چند روز پدر مهربان سر حرفت میموندی!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام یه خسته نباشید به آقای وزیر وهمکارانشون که دوست دارن همه چیز را مثل آب خوردن سروتهش بهم بیارن .وخیال خودشون راراحت بکن.شما خودت بمب استرس ونگرانی به دانش آموزان دوازدهمی هستی .آیا خدا وکیلی این آموزشی های مجازیتون به درد میخوره ؟؟؟حتما همین جوری که میفرمایید !!'!!!!واقها صدای ما به کسی میرسد؟؟؟؟؟؟مافقطخدا رو داریم ؟؟؟؟شما بزرگواراان را نیز به خدا وا گذار میکنیم.خواهش می کنم باز نشر دهید .
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۲۲:۰۷ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
این همه تعطیلی تو سال تحصیلی بوده بعد یه هفته واسه کنکوری ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مرسی از دولت تدبیر و امید
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۲:۰۰ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
جناب وزیر چرا ششمی ها امتحان ندهند و بقیه پایه ها همه باید امتحان بدهند.
یا رومی رومی یا زنگی زنگی
یا همه امتحان بدهند یا همه امتحان ندهند
یعنی ششمی ها مریض میشن و ما مریض نمیشیم؟
جالبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
عزیزم ششم توصیفی هست و قانونا امتحان ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
باسلام
اولا درمقطع ابتدایی ؛ نمرات بصورت توصیفی است و درطول سال معلمین با ارزشیابی های که ازدانش آموزان خود انجام داده اند ؛ توصیف عملکردآنها درکارنامه وفرم الف ثبت می شودوپایه ششم ام جز مقطع ابتدایی است.
خواهش می کنم همین جور اظهارنظر نفرمایید
اول تحقیق کنید بعد اظهار نظرفرمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
باید یه ماه برای دوازدهم آموزش حضوری باشه بعد امتحان نهایی بعد کنکور.اقاااای وزیر کمی تدبیر کمی درایت مگه چجوری میشه اون درسای سنگین شیمی ریاضی فیزیک زیست رو مجازی اموزش داد خدایاااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
کسی خرداد نمیاد
Iran (Islamic Republic of)
کاربر
۱۹:۱۱ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
وزیر همیشه از امتحانات پایه ششم و دوازدهم صحبت میکنند ولی برنامه ای برای پایه نهم ندارند . دانش اموزان پایه نهم هم تغییر مقطع دارند و هم انتخاب رشته برای دوره دوم دبیرستان . از شما خواهش میکنم پیگری بفرمایید که تکلیف بچه های نهمی چیست ؟ با سپاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
فقط دوازدهم و ششم مهم هستند نهم رو به خدا سپردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
آقا من الان دیگه نمی‌فهمم الان تکلیف امتحانات نهم چی شد حضوری. آنلاین؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۹:۰۹ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
جناب وزیر به نظرم سه هفته برای کنکور زمان به دانش اموزان دوازدهم ندهید رو دل میکنند.چون اموزش مناسبی داشتند!!!!!!!!!!!!!!!! اگه بچه خودتون هم بود همین تصمیم را میگرفتید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
یاسر
۲۲:۰۳ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
ما با یه ربع درس دادن تو تلویزیون یاد می گیریم یه هفته که خیلی زیاده
آخرین اخبار