حماس خواهان افزایش هماهنگی کشور‌های جبهه مقاومت برای مقابله با اسرائیل شد

حماس در واکنش به توافق نتانیاهو و گانتز برای تشکیل کابینه آن را کابینه جنگ و معامله قرن دانست و خواهان بالا رفتن سطح هماهنگی کشور‌های جبهه مقاومت در برابر رژیم اشغالگر شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل رضوان، یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در واکنش به توافق بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و بنی گانتز، رئیس ائتلاف آبی و سفید برای تشکیل کابینه فراگیر گفت که کابینه جدید اسرائیل کابینه جنگ و معامله قرن است.

او گانتز و نتانیاهو را دو روی یک سکه خواند و تاکید کرد: پاسخ واقعی به رژیم صهیونیستی با وحدت فلسطین و توقف هماهنگی امنیتی تشکیلات خودگردان با رژیم صهیونیستی ممکن است.

او خواهان رویارویی جامع و فراگیر با رژیم اشغالگر شد و گفت: تشکیلات خودگردان با پایبندی به پیمان اسلو به سرابی دل بسته است.

رضوان بر ضرورت وضع یک راهبرد یکپارچه فلسطینی برای مقابله با کابینه جدید رژیم صهیونیستی تاکید کرد و گفت: چیزی که در مقطع کنونی از تشکیلات خودگردان خواسته می‌شود توقف هماهنگی امنیتی با اسرائیل و دیگری دست برداشتن از سرکوب امنیتی مبارزان فلسطینی است.

این مقام حماس تاکید کرد: ما خواهان بالا رفتن سطح هماهنگی میان کشور‌های جبهه مقاومت در برابر رژیم اشغالگر اسرائیل هستیم؛ حماس آماده اجرای همه توافقات پیشین از جمله توافقات مربوط به انتخابات پارلمانی و ریاستی است.

اسماعیل رضوان با اعلام اینکه اگر اشغالگران بخواهند حرم ابراهیمی را مصادره کنند خودشان مسئول کامل پیامدهایش خواهند بود، افزود رژیم اشغالگر قدرت حمله به غزه را نیز ندارد، زیرا می‌داند که پاسخ مقاومت برای آن زلزله‌وار خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار