معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قم؛

طرح نیمه تمام ۹ ساله در محور سلفچگان -ساوه امسال به پایان می رسد

سلیمیان گفت:با گذشت ۹ سال از آغاز احداث طرح تقاطع راه قدیم سلفچگان ساوه با جاده تاج خاتون این تقاطع تیر ماه امسال به اتمام می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،سلیمیان معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان امشب در برنامه گفت‌وگوی خبری سیمای مرکز قم گفت: این طرح شامل یک مسیر ۸ کیلومتری است که ۴ کیلومتر آن به اتمام رسیده و ۴ کیلومتر دیگر در حال احداث است که بخشی از آن آسفالت و بخش زیرسازی شده است.

 سلیمیان برخی مشکلات اجرای این طرح را که باعث طولانی شدن آن شده مورد توجه قرار داد و افزود:حل مشکل معدن برای تامین مصالح پیمانکار، جلوگیری از ادامه کار توسط برخی دستگاه‌های نظارتی، فصل سرما و بحران کرونا از جمله مشکلات اجرایی این طرح بوده است.

 رحمانیان مدیرکل دفتر فنی استانداری قم هم در این برنامه کوتاهی‌های انجام شده در ۱۰ سال گذشته، کمبود اعتبارات و تغییر چندباره مشاوران طرح را از دلایل طولانی شدن آن عنوان کرد.

سرهنگ خدایاری جانشین رئیس پلیس راه استان هم در این برنامه به جان باختن سه نفر در محل احداث این طرح در هفته گذشته اشاره کرد و گفت:در سال ۹۸ هم دو نفر در محل احداث این طرح کشته شدند.

جانشین رئیس پلیس راه استان تصریح کرد: پارسال در محور تاج‌خاتون تا محور قدیم قم- سلفچگان هم ۴ نفر جان باختند که به علت عرض کم جاده و ترافیک سنگین بود ه است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار