گاز رسانی روستا‌های شهرستان پلدختر

مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان گفت: گازرسانی به روستا‌های شهرستان پلدخترکه به دلایل مختلف تا کنون عملیات آن راکد مانده آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان گفت: گازرسانی به روستا‌های شهرستان پلدخترکه به دلایل مختلف تا کنون عملیات آن راکد مانده آغاز می‌شود.

کرم گودرزی روز چهارشنبه در نشست ارزیابی وضعیت پیشرفت گاز رسانی و پروژه‌های روستایی شهرستان پلدختر اظهار داشت: مشکلات پیش رو پروژه‌های مقاوم سازی خطوط تغذیه گاز شهرستان پلدختر بررسی شد و گاز رسانی به روستا‌های پاعلم از توابع این شهرستان در برنامه‌های شرکت گاز لرستان قرار خواهد گرفت.

او گفت: هم اکنون بیش از ۳۹۸ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع و ۹ هزار و ۴۵۰ انشعاب در شهرستان پلدختر اجرا شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان افزود: با راه اندازی ایستگاه تقلیل فشار واشیان و اجرای پروژه‌های بازسازی، شهرستان پلدختر وضعیت مطلوبی در زمینه برخورداری از زیرساخت گاز برای مصارف خانگی، تجاری و صنعتی دارد.

گودرزی یادآورشد: عمده تلاش شرکت گاز لرستان در سال جاری معطوف به بخش مقاوم سازی و بازسازی تاسیسات و تسریع در پروژه‌های گازرسانی روستایی از جمله به بخش میانکوه شرقی شهرستان پلدختراست که اقدامات خوبی تا کنون در این زمینه انجام شده است.

او به روند اجرای پروژه گازرسانی روستای افرینه اشاره کرد و افزود: این شرکت با جدیت دنبال رفع مشکل معارضان محلی وگازرسانی به روستای افرینه و ۱۵ روستای این مسیر است.

مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان اظهار امیدواری کرد: با همکاری مردم بتوان پروژه گاز رسانی به افرینه و روستا‌های مسیر در آینده نزدیک به بهره برداری برسد.

فرماندار پلدختر نیز از اقدامات شرکت گاز استان لرستان در گازرسانی به روستا‌های شهرستان پلدختر تقدیر کرد.

حسن رضاییان بر آمادگی فرمانداری و بخشداری‌های شهرستان پلدختر برای رفع مشکلات احتمالی پروژه‌های گازرسانی این شهرستان تاکید کرد.

بخشدار معمولان نیز از آغاز عملیات علمک گذاری گاز رسانی به روستای افرینه از توابع این بخش توسط پیمانکار در سریعترین زمان ممکن خبرداد.

سید حبیب الله موسوی اظهار داشت: خسارت تخریب معابر ناشی از حفاری و لوله گذاری توسط پیمانکار به دهیاری پرداخت و نسبت به بهسازی آن اقدام می‌شود.

او بر اجرای پروژه خط انتقال گاز روستای افرینه از مسیر کوهدشت، زیودار، افرینه با جدیت و در بازه زمانی تا شروع فصل سرما تاکید کرد.

بخشدار معمولان گفت: همزمان با گاز رسانی به روستای افرینه، عملیات اجرایی شبکه گاز رسانی داخل روستا‌های منطقه زیودار نیزباید تا آغاز فصل سرما انجام شود.

او برآغاز به کار مطالعه و انجام عملیات اجرایی گاز رسانی به روستا‌های میانکوه شرقی در هفته آینده تاکید کرد.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.