توزیع ۴۸۰ تن گوشت منجمد در ماه رمضان

۴۸۰ تن گوشت گوساله منجمد با قیمت مصوب دولتی ماه رمضان در گیلان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،فرهاد دلق پوش، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در جلسه ستاد تنظیم بازار استان در رشت گفت: ۴۸۰ تن گوشت گوساله منجمد با قیمت مصوب دولتی، هر کیلوگرم ۴۲ هزار تومان، ماه مبارک رمضان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ و همچنین فروشگاه‌های منتخب شهرستان‌ها توزیع خواهد شد.

اوبا بیان اینکه فروش کالا‌های خوراکی با نرخ مصوب دولتی از ۳۰ فروردین در گیلان آغاز شده افزود: حدود هزار و ۶۰۰ تن شکر، ۸۰۳ تن مرغ منجمد، هزار و ۶۰۶ تن روغن و ۲ هزار تن خرما، کالا‌هایی است که ماه مبارک رمضان برای رفاه مردم و تنظیم بازار، در فروشگاه‌های تعیین شده استان به فروش می‌رسد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به ۲۱۳ هزار و ۷۷۶ مورد بازرسی از اصناف، از هفته نخست اسفند ۹۸ تا اواخر فروردین امسال، اضافه کرد: با انجام این بازرسی‌ها، ۸ هزار و ۷۰۹ کاسب در گیلان، بیش از ۴۵۶ میلیارد ریال جریمه شدند.
رئیس سازمان صمت گیلان گفت: پارسال ۴ هزار و ۷۹۱ مورد بازرسی از اصناف استان و متخلفان به پرداخت ۳۰ میلیارد ریال جریمه محکوم شدند.

فرهاد دلق پوش افزود: بازرسی‌ها در بخش‌های مختلف ادامه دارد و مردم می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف در ارائه کالا، خدمات، بهداشت و بازار با سامانه ۱۲۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام/عط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.