رئیس اداره ابنیه فنی اداره کل راهداری استان سمنان:

جاده‌های استان سمنان مرمت شدند

وحید صداقت گفت: طرح تنقیه و مرمت آبراه‌های سطح جاده‌های استان سمنان که از سیل آسیب‌دیده بودند انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، وحید صداقت رئیس اداره نگهداری راه و ابنیه فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از پاکسازی و تنقیه آبرو‌های راه‌های مواصلاتی استان خبر داد و گفت: این آبراه‌ها از سیل و آب‌گرفتگی به طی سال ۹۸ آسیب دیده بودند.

او حجم عملیات اجرایی برای آبراه‌هایی جاده‌ای استان سمنان طی سال ۹۸ را پنج هزار و ۹۸۰ مترمکعب دانست و ابراز کرد: ابنیه فنی از پرهزینه‌ترین و مهم‌ترین عناصر راه‌ها بوده که اختلال و خرابی آن‌ها در اکثر موارد موجب قطع سرویس دهی می‌شود لذا اقدامات با هدف پیشگیری از آب‌گرفتگی ناشی از وقوع سیل و کاهش خطرآفرینی انجام‌گرفته است.

رئیس اداره نگهداری راه و ابنیه فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از اجرای عملیات نگهداری و تعمیر ابنیه فنی راه‌های استان با اتخاذ تصمیم گیری در خصوص زمان تعمیر ابنیه فنی و انتخاب گزینه‌های ترمیم خبر داد و ابراز کرد: این اقدامات بر مبنای بازرسی‌های مرتبی که از آن‌ها صورت می‌گیرد، استوار است.

صداقت با بیان اینکه ۱۵ دستگاه پل نیز در محور‌های مواصلاتی استان سمنان طی سال گذشته تعمیر شده است، گفت: نزدیک به دو هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قرار دارد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار