مدیرکل راهداری استان سمنان خبر داد؛

تمدید غیرحضوری ۹۲۴ کارت هوشمند رانندگان در استان سمنان

‌احسان منصور کیایی با تأکید بر لزوم جلوگیری از شیوع کرونا گفت: ۹۲۴ کارت هوشمند رانندگان در استان به‌صورت غیرحضوری تمدید شد. ‌

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، احسان منصور کیایی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان با بیان اینکه در راستای جلوگیری از شیوع کرونا و کاهش مراجعان بخش حمل‌ونقل گفت: از اسفندماه سال گذشته تا اول اردیبهشت‌ماه سال جاری ۹۲۴ عدد کارت هوشمند به‌صورت غیرحضوری تمدیدشده است.

او با اشاره به اینکه تاکنون پنج هزار و ۷۴۷ کارت هوشمند ویژه رانندگان استان سمنان صادرشده است، افزود: در این مدت چهار و ۱۵۵ کارت هوشمند نیز ویژه ناوگان‌های عمومی استان صادرشده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان بیان کرد: با توجه به شرایط پیش‌آمده و حساسیت و اثرگذاری حوزه حمل‌ونقل، اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و شاغلان این بخش همگام با سایر اقشار جامعه ملزم به رعایت دقیق پروتکل‌های مورد تائید وزارت بهداشت هستند.

منصور کیایی بابیان اینکه رانندگان حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای با مراجعه به نشانی اینترنتی www.rmto.ir می‌توانند از خدمات غیرحضوری این سامانه بهره‌مند شوند، تصریح کرد: برای کمک به فعالان عرصه حمل‌ونقل در بخش حمل‌ونقل روستایی اعتبار کارت‌های هوشمند رانندگان، ناوگان و صحت سلامت این افراد تا پایان اردیبهشت‌ماه تمدیدشده است.

او با اشاره به سیاست‌های این نهاد در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تصریح کرد: امیدواریم با بسیج ملی و همکاری همه‌جانبه مردم شاهد ریشه‌کن شدن این بیماری در کشور باشیم.

انتهای پیام / ر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار