آموزش ۳۹۵۶ نفر ساعت کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان در سال گذشته

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از گذراندن ۳۹۵۶ نفر ساعت آموزش ویژه کارکنان این اداره کل طی سال ۱۳۹۸ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، رضا رازقی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با اشاره به اینکه آ موزش کارکنان هر سازمان کارآمدترین ابزار و قوی‌ترین فرآیند موجود برای انتقال دانش و مهارت به نیروی انسانی و تقویت آن‌ها برای انجام وظایف محوله می‌باشدگفت: درحال حاضر آموزش و پژوهش در سازمان‌ها و نهاد‌ها به دلایل فراوان به عنوان ضرورتی انکار ناپذیر پذیرفته شده است. از اینرو هر چه دانش و مهارت‌های کارکنان با نیاز‌ها و پیشرفت‌های جامعه، هماهنگی و انطباق بیشتری داشته باشد، درجه اطمینان از موفقیت فرد و سازمان بالاتر خواهد رفت.

او در ادامه افزود: با هدف ارتقای سطح علمی و مهارتی کارکنان در سال گذشته ۳۹۵۶ نفر ساعت آموزش ویژه مدیران و کارکنان این اداره کل برگزار گردید.

رازقی  بیان کرد: این دوره‌های آموزشی در دو بخش عمومی و تخصصی برگزار شده که ۱۵ دوره آن عمومی، ۱۶ دوره مدیریتی و ۱۹ دوره آن شغلی بوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با اشاره به اثر بخشی آموزش در حوزه شاغلین بخش حمل و نقل جاده‌ای نیز افزود: برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه رانندگان و مدیران شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر یکی دیگر از عوامل اثر بخش در ارتقای سطح خدمات در این حوزه بوده که با جدیت در سالجاری نیز انجام می‌گیرد.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.