توزیع بیش از یک هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان تربت حیدریه

مدیر خیریه آبشار عاطفه‌ها تربت حیدریه گفت: بیش از یک هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان شهرستان با حمایت موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها توزیع شد.

جواد پیشداد مدیر خیریه آبشار عاطفه‌ها تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: در قالب طرح کمک مومنانه بیش از یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا با حمایت موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در شهرستان توزیع شد.
 
او افزود: توزیع این بسته‌های معیشتی که از روز‌های نخستین وقوع ویروس کرونا به حمایت خیرین در این شهرستان آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.
 
مدیر خیریه آبشار عاطفه‌ها تربت حیدریه با اشاره به اینکه ارزش ریالی هر یک از این بسته‌های معیشتی حدود ۲۵۰ میلیون ریال است، ادامه داد: این بسته‌های معیشتی شامل برنج، گوشت گرم، نان محلی، روغن، رب، حبوبات و بسته‌های بهداشتی می‌باشد.
 
پیشداد بیان کرد: اهدای ماسک و دستکش و مواد ضد عفونی بین خانواد‌ه های نیازمند در شهرستان از دیگر برنامه‌های این موسسه خیریه می باشد.
 
انتهای پیام//د.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
وحیده سادات جعفری
۰۲:۲۱ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
سلام در شب عید غدیر منکه نیازمند هستم در یکی از روستاهای تربت زندگی میکنم وبا سه فرزند همسرم در نانوایی باروزی 40 تومان کار میکند روزمزد یک روز در هفته که حقوق ندارد بااین گرانی من سادات ایا این بسته به من وبچه هام نمیرسید ولی کسانیکه جزو کمیته هستن میرسه که همه چیز از ما بیشتر دارن من خودم مریض هستم وهمسرم از ناحیه زانو اسیب دیده چندسال نتوانسته گوشت بخره فقط یک نفر امسال عید قربان خداخیرش بدهد برام اورد کمکم کنید خواهشا جواب بدهید