۲۷ هزار اقلام بهداشتی بین نیازمندان ایلام توزیع شد

معاون جوانان هلال احمر ایلام گفت: ۲۷ هزار نوع اقلام بهداشتی مختلف توسط جوانان عضو این جمعیت بین نیازمندان استان توزیع شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛علی اصغر علی اکبری معاون جوانان هلال احمر ایلام گفت: ۱۰ هزار و ۵۸۲ عدد ماسک، ۶ هزار و ۸۹۰ جفت دستکش، ۴ هزار و ۱۶۷ بطری مایع ضد عفونی، پنج هزار و ۱۵۹ لیتر مایع شوینده و ۶۰ عدد شیلد با همکاری و مشارکت جوانان عضو جمعیت هلال احمر ایلام در بین اقشار محروم و خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

او همچنین از توزیع بسته‌های بهداشتی به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در بین بیماران خاص استان خبر داد و اظهار کرد: مشارکت در توزیع بسته‌های بهداشتی بین بیماران سرطانی و خاص شامل دیالیزی، تالاسمی، هموفیلی، متابولیک و ... در سطح شعب استان آغاز شده و است.

معاون جوانان هلال احمر ایلام ادامه داد: این بسته‌های بهداشتی با مشارکت اعضای جوانان جمعیت هلال‌احمر استان در اختیار بیماران قرار می‌گیرد که شامل ماسک، ژل ضدعفون کننده دست و ... است.

 او تاکید کرد: جمعیت هلال‌احمر استان ایلام از آغاز شیوع کرونا، آموزش پیشگیری و مقابله با این ویروس را در فضای مجازی آغاز و سپس تب‌سنجی و غربالگری را در پست بازرسی سلامت در ورودی و خروجی شهر‌ها انجام داده است.

علی اکبری مطرح کرد: تا پایان ۳۱ فروردین ماه، تعداد کل افراد غربالگری شده و تب سنجی توسط جوانان هلال احمر استان چهار هزارو ۴۲۱ نفر بوده است.

او تهیه بروشور، اینفوگرافی، کلیپ، بنر آموزشی، پیام‌های آموزشی و انتشار در فضای مجازی را از دیگر اقدامات موثر جوانان جمعیت هلال احمر استان جهت مقابله با کرونا در حوزه آموزش برشمرد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.