ترامپ: خبرها درباره بیماری احتمالی کیم‌جونگ‌اون جعلی هستند

رئیس‌جمهور آمریکا گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال بیماری کیم جونگ اون به ویروس کرونا را ساختگی دانست و گفت این اخبار، گزارشی جعلی بود که سی‌ان‌ان آن را ساخت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی‌ان‌ان، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال بیماری کیم جونگ اون را ساختگی دانست و در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا اخبار بیشتری از وضعیت سلامت رهبر کره شمالی دارد گفت: «فکر می‌کنم این گزارش‌ها نادرست هستند. اجازه دهید این‌طور بگویم.»

ترامپ در کنفرانسی خبری و در پاسخ به سوال خبرنگار سی‌ان‌ان گفت: «فکر می‌کنم این گزارش، نادرست بود و توسط یک شبکه ساخته شده بود. شنیده‌ام که آن‌ها از اسناد قدیمی استفاده کرده‌اند. این‌ها چیز‌هایی هستند که شنیده‌ام. شنیده‌ام که این گزارش‌ها غلط هستند. امیدوارم که این گزارش‌ها نادرست باشند.»


بیشتر بخوانید: روایت اسپوتنیک از شرایط فعلی کیم‌جونگ‌اون


خبرنگار سی‌ان‌ان از ترامپ پرسید آیا تماسی با مقام‌های کره شمالی داشته است و ترامپ گفت: «نمی‌خواهم در این مورد حرف بزنم. نمی‌خواهم در این مورد حرف بزنم. در این باره حرف نمی‌زنم. رابطه خوبی با کره شمالی داریم. بهترین رابطه‌ای که می‌توانیم داشته باشیم. منظورم این است که رابطه خوبی با کره شمالی داریم. من رابطه خوبی با کیم جونگ اون دارم و امیدوارم که حالش خوب باشد.»

رئیس‌جمهور آمریکا افزود: «حالا بعضی‌ها ممکن است بگویند، اوه این وحشتناک است. وحشتناک نیست. امیدوارم حالش خوب باشد. فکر می‌کنم گزارشی جعلی بود که سی‌ان‌ان آن را ساخت.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
عجبااااا. دوستی گرگ و شغال
آخرین اخبار