جمع خوانی مجازی قرآن کریم از مرقد سردار دلها

عضو شورای قرآنی استان کرمان گفت: جمع خوانی مجازی قرآن کریم کرمان به صورت زنده از جوار مزار سردار دل‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عماد انوری، عضو شورای قرآنی استان کرمان با بیان اینکه هر ساله به مناسبت ماه مبارک رمضان جمع خوانی قرآن به همت قاریان و با شرکت مردم روزه دار و مومن در حسینیه ثارالله شهر کرمان برگزار می‌شد، گفت: امسال به دلیل شیوع کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی این طرح به صورت مجازی و بدون حضور مردم برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه این مراسم از مهدیه مسجد صاحب الزمان (عج) کرمان، در جوار مزار مطهر شهید سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود، افزود: مومنان و علاقه مندان می‌توانند در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۷:۳۰ همزمان در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی این برنامه را دنبال کنند.

انوری بیان کرد: علاقمندان می‌توانند از طریق صفحات مجازی به آدرس quran.kerman@ و mahdieh.kerman@ با نوای آسمانی قرآن مجید با صدای قاریان مطرح استان، همراه شوند.

او با بیان اینکه این حرکت جهادی و خودجوش جبهه فرهنگی انقلاب است، گفت: این برنامه جمع خوانی از طریق بلندگو‌های مسجد و مهدیه صاحب الزمان (عج) کرمان برای زائران مزار مطهر شهدا پخش می‌شود.

انوری تصریح کرد: این برنامه خودجوش و جهادی، به همت فعالان و خادمان قرآن کریم با هدف بهره مندی مردم مومن و روزه دار از برکات این ماه پرفیض اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار