دلیل آتش سوزی خودرو در بابل چه بود؟

خودرو پژو ۴۰۵ در حین سوختگیری گاز مایع در مخزن خودرو در بابل دچار آتش سوزی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سید مازیار حسنی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل، گفت: خودرو پژو ۴۰۵ بر اثر سوختگیری غیر اصولی مخزن خودرو به وسیله کپسول گاز LPG در بابل دچار آتش سوزی شد.

حسنی افزود: پس از اطلاع شهروندان به سازمان آتش نشانی در پی حادثه آتش سوزی این خودرو بلافاصله دو اکیپ عملیاتی از ایستگاه‌های شماره دو و پنج سازمان به محل حادثه واقع در جاده جدید آمل نرسیده به پمپ بنزین برسمنان اعزام شدند.

او گفت: آتش نشانان بلافاصله با استفاده از تجهیزات اطفایی موفق به کاهش و کنترل شعله‌های ناشی از این آتش سوزی شده و پس از بستن شیر و جدا کردن سیلندر انتقال دهنده از مخزن خودرو و همچنین با بستن شیر مخزن و اسپری مواد خنک کننده روی آن توانستند حریق را کاملا مهار کنند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل از شهروندان خواست: تحت هیچ عنوان از گاز ال پی جی برای سوخت خودرو استفاده نکنند. پر کردن مخزن گاز خودرو از گاز LPG علاوه بر خطرات محیطی که دارد از نظر قانونی ممنوع می‌باشد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۵۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
دولت قرار بود جایگاهای ال پی جی افزایش بده بشرط اینگه مخزن ال پی چی استاندارد باشه حالا آقایان آتش نشانی چرا می گن خطر داره
آخرین اخبار