ساخت چمدان‌های هوشمند MySuperCase

به تازگی چمدان‌های الکتریکی فوق سبک ساخته شده است که قابلیت‌های زیادی را به مسافرین در طی سفرشان ارائه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با پیشرفت روزانه علم فناوری و تلاش محققان برای آسان‌سازی زندگی روزمره افراد، همواره دنیا شاهد تولید و عرضه محصولات و اختراعات جدید برای ارائه خدمات مختلف به انسان بوده است.

از آنجایی که دنیا به سوی هوشمندسازی در حال حرکت است و شرکت‌های مختلف همواره در حال ساخت وسایل هوشمند هستند، برخی افراد به فکر ارائه نمونه تازه‌سازی شده آن چه در بازار موجود است می‌افتند. امروزه بسیاری از وسایل در دنیا نمونه‌ای جدید را به خود اختصاص می‌دهند و در مسیر هوشمندسازی شهری و خانه قرار گرفته‌اند.

ساخت چمدان‌های هوشمند MySuperCase

فناوری جدید در چمدان‌های برقی MySuperCase

با گسترش علم فناوری، روابط میان کشور‌ها از هر زمان دیگری بیشتر شد. این امر ایجاب می‌کند که اشخاص همواره در سفر‌های مختلف قرار گیرند. چیزی که بیش از هر چیزی کارمندان را در یک سفر اداری و افراد را در مسافرت‌های تفریحی خود آزار می‌دهد به همراه بردن یک ساک و چمدان سنگین و بدقلق است. از این جهت یک شرکت تلاش داشته تا با تولید ساک‌های دستی الکتریکی و نیمه هوشمند آسایش را به مسافرین برگرداند. این چمدان‌های دستی که MySuperCase نام گرفته‌اند با هدف آسان‌سازی سفر ساخته می‌شوند. ساک دستی مذکور یک دستگاه الکتریکی است که تا حد ممکن از وزن پایین‌تری نسبت به نمونه‌های قدیمی بهره می‌برد.

ساخت چمدان‌های هوشمند MySuperCase

بر اساس اطلاعات به دست آمده بیشترین میزان وزن این دستگاه حدود ۲۸ کیلوگرم شناخته شده است. این فناوری از سنسور‌های مخصوصی برخوردار است که سرعت چرخ‌های خود را با نحوه حرکت کاربر خود همگام‌سازی می‌کند. فناوری مورد نظر به نحوی طراحی شده که اگر خریدار چمدان خود را در سربالایی نیز قرار دهد، دستگاه MySuperCase قدرت مورد نیاز برای پیمایش مسیر با سرعت لازم را ایجاد می‌کند تا کاربر نیازی به کشیدن چمدان نداشته باشد.

چرخ‌های این دستگاه به نحوی طراحی شده‌اند تا در زمان برقراری ارتباط با سطح سخت و ناهموار دچار لرزش و ایجاد صدا نشوند. چمدان MySuperCase همچنین از قابلیت قفل توسط گوشی‌های همراه بهره می‌برد که به کاربران اجازه می‌دهد تا از امنیت لوازم خود مطمئن باشند. گفتنی است که شرکت سازنده برای باز کردن قفل ساک دستی، به کاربران خود اجازه استفاده از اثر انگشت را نیز داده است.


بیشتر بخوانید: دنباله Horizon Zero Dawn به طور اختصاصی برای PS5 عرضه می‌شود


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.