کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: ناپایداری هوا و بارش‌های رگباری باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید با احتمال ایجاد آبگرفتگی تا پایان این هفته‌ در استان ادامه دارد.

مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: ناپایداری هوا و بارش‌های رگباری باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید با احتمال ایجاد آبگرفتگی تا پایان این هفته‌ در استان ادامه دارد.
 
او افزود: روند کاهشی دما در خراسان رضوی از امروز آغاز می‌شود و تا پایان این هفته بیشینه دما در این استان به میزان حدود ۱۵ درجه نسبت به دیروز کاهش می‌یابد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: بارش‌های پراکنده و رگباری باران دیروز در شهرستان‌های سبزوار، جغتای و بجستان خراسان رضوی گزارش شده است که بیشترین آن مربوط به جغتای به میزان کمتر از ۲ میلی‌متر بوده است.
 
اثمری بیان کرد: بیشینه دمای هوای مشهد دیروز به ۳۴ درجه سلسیوس رسید و برای امروز بیشینه دمای این شهر ۲۶ درجه پیش‌بینی شده است که این روند کاهشی تا انتهای این هفته پایدار است.

 او تصریح کرد: بیشترین میزان وزش باد در سبزوار با ۹۴ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.
کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: قوچان با کمینه دمای هوای ۱۳ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای هوای ۳۹ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان طی ۲۴ ساعت قبل بوده‌اند.
 
انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.