رئیس انتقال خون جهرم گفت: خون‌گیری از روزه‌داران در جهرم بعد از افطار هم انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، یعقوب رضائیان رئیس انتقال خون جهرم  بیان کرد: شهروندان می‌تواند صبح ها از ساعت ۸ تا ۱۳ و عصرها نیز در پایگاه مرکزی روبروی بیمارستان مطهری  از ساعت ۳۰ و ۲۰ تا ۳۰ و ۲۳ دقیقه به پایگاه انتقال خون برای کمک به بیماران نیازمند خون مراجعه کنند.

او، بیان کرد: از عموم شهروندان جهرمی دعوت می‌شود که به منظور اهدای خون و نجات جان بیماران نیازمند به پایگاه انتقال خون مرکزی واقع در بلوار مطهری و پایگاه بنی‌هاشمی واقع در خیابان ۱۷ شهریور مراجعه کنند.

رضائیان با بیان اینکه با توجه به جلوگیری از شیوع ویروس کرونا همه تدابیر بهداشتی لازم در انتقال خون شهرستان پیش‌بینی و اجرا شده است به‌گونه‌ای که بدون هیچ‌گونه تجمع و در اسرع وقت، فرآیند خون‌گیری انجام می‌شود، تصریح کرد: اهدای خون در مراکز تحت پوشش سازمان انتقال خون، در شرایط استریل و استاندارد انجام می‌گیرد و هیچ گونه خطری برای اهداکنندگان از نظر سرایت ویروس کرونا وجود ندارد.

رئیس انتقال خون جهرم با اشاره به شیوع ویروس کرونا، اهدا خون کاهش پیدا کرده و با کمبود پلاکت مواجه هستیم، ادامه داد: اعمال جراحی در بیمارستان‌ها آغاز شده و نیاز به خون است و از شهروندان درخواست می شود اهدای خون به خصوص در ماه رمضان را در نظر داشته باشند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.