استخدام بیش از ۴۰ هزار نفر از طریق آزمون استخدامی

معاون رئیس جمهور و مسئول معین آذربایجان غربی در اقتصاد مقاومتی از استخدام بیش از ۴۰ هزار نفر از طریق آزمون استخدامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، جمشید انصاری در دومین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان که امروز دوشنبه برگزار شد تصریح کرد: با حمایتهای دولت، استان توانسته در ایجاد فرصت های شغلی، کاهش نرخ بیکاری، تحرک در واحدهای تعطیل شده و افزایش ظرفیت واحدهای فعال عملکرد خوبی داشته باشد.

او ابراز امیدواری نمود که با سیاست گذاری های انجام گرفته بیش از پیش جهش تولید در استان با ظرفیت های موجود محقق شود.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: با وجود شیوع بیماری کرونا اما بر اساس اقدامات مقابله ای خوبی که انجام گرفته پیش بینی می شود آزمون استخدامی در تابستان امسال با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شود.

جمشید انصاری افزود: با توجه به نیاز اعلامی دستگاه های اجرایی برای نیروی انسانی پیش بینی می شود امسال ۴۰ هزار نیروی جدید از طریق آزمون استخدام شوند.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با اشاره به فعالیت ستاد ویژه کاهش مجوزها متشکل از نمایندگان سه قوه تصریح کرد: در این کمیته تعداد قابل توجهی از مجوزها برای سرعت بخشی به فعالیتهای اقتصادی باطل شد.

او با بیان اینکه متناسب با فعالیت های جدید مجوزهای جدید نیز تعریف می شود افزود: برنامه ریزی شده تا مجوزها تکراری و غیرضروری نباشد تا خللی در روند فعالیتها ایجاد نشود.

انصاری روانسازی و تسهیل کسب و کارها را از جمله سیاست های جدی سازمان اداری و استخدامی کشور عنوان نمود.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: بیش از ۵ هزار خدمت دولت به مردم احصا شد که از این تعداد بیش از ۲ هزار خدمت در حوزه اقتصاد و کسب و کار است.

انتهای پیام/ن م 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.