برقراری بیش از ۱۱ هزار تماس تلفنی با باشگاه کشاورزان آذربایجان غربی

مدیر عامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی آذربایجان غربی از برقراری بیش از ۱۱ هزار و ۸۵۰ تماس تلفنی با باشگاه کشاورزان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

برقراری بیش از ۱۱ هزار تماس تلفنی با باشگاه کشاورزان آذربایجان غربی مقصود قربانی مدیر عامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، افزود: در این راستا جهت ایجاد ارتباط نزدیک و دوسویه با کشاورزان خط ارتباطی ۱۵۵۹ راه‌اندازی شده است و تاکنون نیز ۸۵۳ نفر برای عضویت در این باشگاه اعلام آمادگی کرده اند.
 
قربانی اضافه کرد: سامانه تلفنی ۱۵۵۹ باشگاه کشاورزان آذربایجان غربی به منظور تحقق آرمان‌های مندرج در برنامه اقتصاد مقاومتی از جمله کاهش هزینه‌های تولیدی و گذر از کشاورزی سنتی به کشاورزی دانش بنیان از آبان ۱۳۹۵ رسماً آغاز به کار کرده است.
 
وی ادامه داد: عضویت در سامانه باشگاه کشاورزان هیچ گونه هزینه‌ای برای کشاورزان ندارد و کشاورزان به راحتی می‌توانند به این سامانه ورود پیدا کنند و نکات آموزشی باشگاه را دریافت کنند.
 
قربانی از مزیت‌های راه اندازی این باشگاه ایجاد ارتباط مستقیم و دو سویه بین کشاورزان عضو باشگاه و شرکت خدمات حمایتی کشاورزی از طریق کانال‌های ارتباطی، سوق دادن بهره‌برداران و کشاورزان به استفاده از فناوری‌های نوین در حوزه نهاده‌های کشاورزی، ارائه به موقع اطلاعات و مشاوره هواشناسی کشاورزی، فراهم کردن شرایط خرید اعتباری نهاده، امکان خرید و سفارش گذاری تلفنی و غیرحضوری نهاده‌ها، ارائه خدمات و تحویل نهاده‌های کشاورزی در محل مورد نظر مشتری و ارائه خدمات ویژه، آزمایش خاک و آب عنوان کرد.
 
انتهای پیام/ ن م 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.