توزیع ۲۲۰ هزار سیم کارت بین سرپرستان خانوار

مجری طرح ارسال سیم کارت‌های سرپرستان خانوار شرکت ملی پست گفت: تا امروز حدود ۲۲۰ هزار سیم کارت به نشانی سرپرستان خانوار ارسال شده است.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی مقصودی با اشاره به اینکه پس از دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر این که سیم کارت سرپرستان خانواری که متقاضی دریافت وام قرض الحسنه یک میلیون تومانی هستند از طریق پست به نشانی آن‌ها ارسال شود؛ افزود: شرکت ملی پست با اولویت قرار دادن این خدمت از سوم اردیبهشت تا امروز، ۲۲۰ هزار سیم کارت سه اپراتور همراه اول، رایتل و ایرانسل را به متقاضیان در نشانی اعلام شده تحویل داده که این روند همچنان ادامه دارد.

وی با تاکید بر اینکه به همه واحد‌های اجرایی تاکید شده ارسال این سیم کارت‌ها در اولویت اقدامات باشد، افزود: درخواست ما از متقاضیان این است که حتما نشانی دقیق را در زمان ثبت نام در اپراتور‌ها قید کنند تا ماموران پستی در ارسال آن به نشانی دچار مشکل نشوند.


بیشتر بخوانید: محصولات شوینده و ضدعفونی کننده دست در سراسر کشور توزیع می‌شود


مقصودی همچنین از متقاضیان خواست در زمان درج نشانی، تلفن ثابت یا همراه بستگان خود را هم قید کنند تا این سیم کارت‌ها سریعتر به دستشان برسد.

وی گفت: به هر علت اگر نشانی ناقص باشد، متقاضیان با مراجعه به سامانه رهگیری مرسولات سازمانی به آدرس http://eptracking.post.ir و درج کدملی می‌توانند شماره مرسوله را پیدا کرده و از مکان نگهداری سیم کارت خود مطلع شوند.

مجری طرح ارسال سیم کارت‌های سرپرستان خانوار درباره زمان ارسال تمامی سیم کارت‌ها افزود: به محض این که اپراتور مربوطه اطلاعات مربوط به سیم کارت‌ها را به پست ارسال کند، ظرف ۲۴ ساعت برای شهر تهران و مراکز استان‌ها، تا ۴۸ ساعت برای شهرستان‌ها و تا ۷۲ ساعت برای مناطق روستایی ارسال می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار