توزیع ۱۲ هزار بسته مواد غذایی در بین نیازمندان

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: ۱۲ هزار بسته مواد غذایی تهیه و در نیمه اول ماه مبارک رمضان در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین جمال ایزدی معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: مهمترین خدمات رفاهی که توسط ادارات اوقاف شهرستان‌ها و بقاع متبرکه در استان انجام می‌شود تهیه و توزیع ۱۲ هزار بسته حمایتی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال برای نیازمندان از محل موقوفات منطبق، نذورات مردمی و کمک خیرین است.

او افزود: این بسته‌ها تا ۱۵ ماه مبارک رمضان، ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی به اقدمات فرهنگی و رفاهی اوقاف قبل از ماه رمضان در مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و ادامه داد: بسته‌هایی به مناسبت نیمه شعبان میان نیازمندان توزیع شد؛ علاوه بر آن ۱۵۰۰ پک بهداشتی و حدود ۸۰ هزار عدد ماسک در برخی از پایگاه‌ها و بقاع تولید و میان نیازمندان توزیع شد.

حجت الاسلام و المسلمین جمال ایزدی بیان کرد: در زمینه خدمات فرهنگی ۱۱ بقعه شاخص کشوری و ۲۴ بقعه شاخص استانی با ایجاد بستر‌هایی در فضای مجازی، فعالیت‌های خود را عرضه و اطلاع رسانی و امکان زیارت مجازی را برای مخاطبین فراهم می‌کنند.

او با اشاره به هفت اقدام ارزشمند بقاع متبرکه در زمینه فرهنگی در ایام ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: مسابقه صدای نور با موضوع تفسیر صوتی استاد قرائتی، نرم افزار مشاوره سبک زندگی اسلامی، تلویزیون اینترنتی "رمضان در خانه است" با موضوع قرائت قرآن، مسابقه فرهنگی و مناجات خوانی با حضور کارشناسان مذهبی از جمله اقدامات فرهنگی بقاع متبرکه در ایام ماه مبارک رمضان است.

انتهای پیام//ف. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیرلگزیان
۲۱:۲۰ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
شهرک باهنرحر41 بسکابادی 10 رضایی مقدم 14 پلاک 9 درآبی رنگ تازه اززندان مرخصی دادن بهم ونیازبسیار زیادی به این بسته دارم سرپرست خانواده هستم یک بچه دوساله دارم خواهشن کمک کنید