آغاز رزمایش کمک مومنانه قرارگاه جهادی شهدای صنعت نفت در شازند

رزمایش کمک مومنانه قرارگاه جهادی شهدای صنعت نفت پالایشگاه نفت امام خمینی (ره) شازند آغاز شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با آغاز رزمایش کمک مومنانه قرارگاه جهادی شهدای صنعت نفت پالایشگاه نفت امام خمینی (ره) شازند توزیع ۲ هزار بسته معیشتی تهیه شده برای نیازمندان آغاز شد.

آغاز رزمایش کمک مومنانه قرارگاه جهادی شهدای صنعت نفت در شازند

این رزمایش به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج کارگری در پالایشگاه نفت امام خمینی (ره) شازند و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه با حضور فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی برگزار شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در مراسم آغاز این رزمایش ضمن قدر دانی از مجاهدت‌ها و فداکاری‌های قشر زحمتکش کارگری گفت: کارگران نقش اساسی و تعیین کننده در اقتصاد و تولید کشور دارند و به عنوان موثرترین و کاراترین نیرو‌های محرکه جامعه محسوب می‌شوند.

سردار کریمی افزود: قشر زحمتکش و دلسوز کارگری از ابتدای انقلاب با تقدیم ۱۴ هزار شهید کارگری در دفاع مقدس تا به امروز همواره وفاداری خود به نظام اسلامی را ثابت کرده اند و نام نهادن روزی اختصاصی برای این جمعیت زحمتکش به واسطه نقش اساسی و تعیین کننده و اهمیت جایگاه کار و کارگر در اقتصاد کشور است.

او اضافه کرد: در سال جهش تولید همه مردم باید با حمایت از تولید داخلی علاوه بر اینکه عزت ملی را در برابر بیگانگان حفظ می‌کنیم در جهت ایجاد اشتغال و افزایش رفاه و امنیت شغلی این قشر زحمتکش نیز موثر هستیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مؤمنانه به افرادی که در اثر بیماری کرونا آسیب دیده اند و مشکلاتی برایشان ایجاد شده رزمایش کمک مومنانه در دستور کار سپاه روح الله استان مرکزی قزار گرفت که مرحله اول آن در شروع ماه مبارک رمضان آغاز و مرحله دوم و سوم آن در طول ماه مبارک رمضان انجام خواهد شد.

افتتاح اردوی جهادی دیوار کشی روستای کزاز از سوی جهادگران قرارگاه پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی پالایشگاه امام خمینی شازند و سرکشی از کارگاه‌های تولید ماسک و دستکش گروه‌های جهادی هم از جمله برنامه‌های دیگر فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در سفر یکروزه به شازند بود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.