فرماندار پلدخترخبر داد؛

تمهیدات لازم برای برداشت محصولات کشاورزی در پلدختر ایجاد می شود

فرماندار پلدختر گفت: تمهیدات لازم از سوی ادارات ذی‌ربط جهت جلوگیری از هرگونه مشکل سد راه برداشت محصولات کشاورزی به ویژه گندم در این شهرستان اندیشیده شود.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حسن رضائیان فرماندار پلدختر ظهر امروز در جلسه ستاد برداشت گندم شهرستان پلدختر گفت: تمهیدات لازم از سوی ادارات ذی‌ربط جهت جلوگیری از هرگونه مشکل سد راه برداشت محصولات کشاورزی به ویژه گندم در این شهرستان اندیشیده شود.

او از اخذ تمهیدات لازم برای فصل برداشت خبر داد و اظهار داشت: سه اکیپ معاینه فنی و برداشت محصول در فصل برداشت بر خرید گندم و جلوگیری از ریزش محصولات در مراکز پلدختر و معمولان نظارت دارند.

فرماندار پلدختر بیان کرد: انبار‌های مراکز خرید در شهرستان پلدختر ضدعفونی و باسکول‌ها کالیبره شوند و ساعات کار مراکز خرید جهت اطلاع کشاورزان برای تحویل محصولات خود مشخص و توسط شورا‌ها و دهیاران به آنان اطلاع رسانی شود.

رضائیان بیان کرد: ۹۰۰ هزار لیتر گازوئیل برای برداشت محصولات به کشاورزان شهرستان پلدختر از سوی شرکت نفت در اختیار کمباین داران قرار گیرد.

او افزود: نیروی انتظامی همکاری لازم را در زمینه تردد کمباین‌ها و خودرو‌های حمل و انتقال گندم با سایر دستگاه‌های مرتبط داشته باشند.

فرماندار پلدختر یادآورشد: آتش‌نشانی پلدختر در فصل برداشت برای جلوگیری از هر گونه آتش‌سوزی احتمالی در مزارع به حالت آماده‌باش باشد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار