تشکیل پویش تامین افطاری نیازمندان در سقز

رییس اداره تبلیغات اسلامی سقز از تشکیل پویش کمک‌های مردمی برای تامین افطاری خانوار‌های نیازمندان در این شهرستان خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حجت الاسلام برومند رازیانی گفت: این پویش افراد نیازمند را از طریق فضای مجازی و انجمن‌های خیریه شناسایی و بسته‌های معیشتی را با کمک متولیان امر و خیرین به دست آن‌ها می‌رسانند.

او با بیان اینکه فعالیت‌های تبلیغی، فرهنگی و دینی ماه رمضان با وجود شیوع ویروس کرونا شکل دیگری به خود پیدا کرده است، افزود: در این راستا مقرر شده کلیپ‌های کوتاه تبلیغی، فرهنگی و دینی تولید و از طریق فضای مجازی پخش شود.

حجت الاسلام رازیانی با تاکید بر اینکه پویش افطاری نیازمندان در راستای سخنان مقام معظم رهبری است، اضافه کرد: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان از کانون‌هایی که در تدارک غذا و یا بسته معیشتی برای نیازمندان هستند، حمایت می‌کند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی سقز یادآور شد: مردم نوعدوست می‌تواند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۲۸۰۲۳۱۴۳۲۳۶۰۲۰۳ به اسم گنجی و همچنین برای کمک‌های غیر نقدی با شماره تلفن ۰۸۷۳۶۲۴۷۰۱۱ تماس بگیرند.

او یادآور شد: در مدت زمان روز‌های کرونایی در سقز توزیع بسته معیشتی، تولید ماسک، دستکش و روپوش، مواد ضدعفونی، بسته‌های معیشتی و راه اندازی مجموعه طنز شبکه آنتی ویروس در فضای مجازی توسط کانون‌های فرهنگی تبلیغی و هیات‌های مذهبی انجام شده است.

حجت الاسلام رازیانی به اهدای خون کارکنان اداره تبلیغات اسلامی سقز، مبشران و مبلغین دینی اشاره کرد و گفت: اقدام دسته جمعی مبشران، حرکتی مبارک برای ترویج فرهنگ اهدای خون است، چون اهدای خون باعث رضای خداوند و نجات جان انسان‌ها می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.