مدیر کل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: از اول ماه مبارک رمضان و همزمان با آغاز طرح ضیافت الهی در استان بیش از ۱۰۰ سفره افطاری از محل نیات واقفان در مساجد، امامزاده‌ها و بقاع متبرکه استان برپاشد.

 به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حجت الاسلام مصطفی نوروزی گفت: از اول تا پایان ماه مبارک رمضان و در قالب طرح ضیافت الهی بیش از چهار هزار و ۵۰۰ نفر از نیازمندان استان مهمان سفره‌های افطاری امامزادگان و بقاع متبرکه استان شدند.

وی افزود: سفره‌های افطاری اوقاف و امور خیریه کردستان رمضان امسال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه در شهرستان‌های سنندج، قروه و بیجار و ۱۱ مسجد دارای موقوفه استان بر پا شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان همچنین با اشاره به برپایی خیمه‌های معرفت در جوار امزادگان در طول ماه مبارک، اضافه کرد: غرفه‌های دایر شده در قالب این خیمه‌ها هر روز میزبان زائران بودند و در مجموع چهار هزار نفر بازدید کننده داشتند.

وی یادآور شد: در طول ماه مبارک رمضان همچنین هر روز ۶ ساعت کلاس کرسی تفسیر با دعوت از مفسر قران کریم در بقاع متبرکه و امامزادگان برگزار شد و در مجموع ۹ هزار نفر از این کلاس‌ها بهره‌مند شدند.

حجت الاسلام نوروزی با اشاره به اینکه برگزاری پنج محفل ترتیل خوانی و جز خوانی قرآن از دیگر برنامه‌های طرح ضیافت الهی بود، گفت: هر روز به صورت میانگین یک هزار و ۵۰۰ نفر در این محافل حضور پیدا کردند.

وی اعزام ۱۱ نفر مبلغ به مناطق محروم شهرستان‌های قروه و بیجار را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و یادآور شد: مبلغان اعزامی در این ایام با حضور در مساجد و امامزاده‌ها به بیان فیوضات و برکات این ماه مبارک پرداختند.

انتهای پیام/م

اطعام بیش از چهار هزار نفر از نیازمندان در امامزادگان و بقاع متبرکه کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.