توزیع ۲۰۰ بسته حمایتی برای کمک به نیازمندان در کردستان

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: روحانیون و طلاب استان کردستان با جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی، اقدام به توزیع ۲۰۰ بسته‌ معیشتی بین نیازمندان کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حجت‌الاسلام علی جعفرنژاد، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: طلاب کردستانی در زمان شیوع بیماری کرونا در استان فعالیت‌های قابل توجهی را با ورود خودجوش انجام دادند.

او با بیان اینکه اکنون نیز در راستای رزمایش کمک‌های مؤمنانه باز هم طلاب وارد عمل شده‌اند، افزود: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب کمک‌های مؤمنانه می‌تواند افراد محروم و نیازمند را در این روز‌ها تا حدودی بی‌نیاز کند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی و ۱۰۰ بسته حمایتی بین نیازمندان، بیان کرد: پس از شناسایی نیازمندان، روحانیون و طلاب استان کردستان با جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی اقدام به توزیع این بسته‌های معیشتی بین آن‌ها کردند.

حجت‌الاسلام جعفرنژاد با بیان اینکه توزیع بسته‌های غذایی دیگری هم در دستور کار است که باید به دست خانواده‌های نیازمندان رسیده شود، بیان کرد: امیدواریم تا شروع ماه مبارک رمضان بتوانیم بسته‌های معیشتی دیگری را تهیه و در اختیار افراد نیازمند قرار دهیم تا در این ماه مشکلی برای تهیه اقلام مورد نیازشان نداشته باشند.

او تأکید کرد: درجهت جامه عمل پوشاندن به فرمایشات مقام معظم رهبری وظیفه خود می‌دانیم که به صورت خودجوش نیازمندان واقعی را که این روز‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا، کسب و کار خود را از دست داده‌اند را شناسایی و مشکلات آن‌ها را رفع کنیم.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان یادآور شد: کمک کردن به نیازمند و اهمیت آن در ماه مبارک رمضان هر سال مضاعف می‌شود و مؤمنانی که توانمند هستند سعی می‌کنند با افطاری‌ها محرومان جامعه را دستگیری کنند که اهمیت این امر با شیوع ویروس کرونا در این روز‌ها و در این ماه برای مؤمنان چند برابر خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.