مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان از تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در حریم رودخانه‌های استان خبرداد وگفت: امروز حریم رودخانه «کاکا رضا» در شهرستان سلسله آزاد سازی شده است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان از تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در حریم رودخانه‌های استان خبرداد وگفت: امروز حریم رودخانه «کاکا رضا» در شهرستان سلسله آزادسازی شده است.

رضا میرزایی  اظهار داشت: طرح آزاد سازی حریم رودخانه‌ها در سال جاری از امروز آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان متاسفانه برخی افراد سودجو و متخلف برخلاف قانون در حریم و بستر رودخانه ساخت و ساز کرده واراضی حریم و بستر را تسطیح کرده‌اند که در آن رستوران و یکسری اماکن ساخته شود.

او  از برخورد قاطع قانونی با عاملان ساخت و ساز در حریم رودخانه‌های استان خبرداد و افزود: این ساخت و ساز‌ها با قاطعیت تخریب می‌شود.

میرزایی بیان کرد: امروز ساخت‌و‎ساز‌های غیرمجاز حریم رودخانه «کاکارضا» که به منظور ایجاد رستوران و یکسری اماکن دیگر احداث شده بود، تخریب شدند.

او  افزود: کار آزادسازی حریم رودخانه کاکا رضا و دیگر رودخانه‌های استان ادامه دارد.

میرزایی بیان کرد: در سال‌های ۹۷ و ۹۸ بالغ بر ۲۴۴ هکتار از اراضی حاشیه رودخانه کاکارضا آزادسازی شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان با بیان اینکه با متخلفین برخورد می‌شود، تاکید کرد: از قوه قضائیه و نیرو‌های انتظامی که در جریان این اقدامات واقعاً فعال بودند تقدیر می‌کنم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.